הניסאן מוראנו הפך מרכב-פנאי מעודן ומתורבת לנמר-אספלט מטורבת, כפרוייקט מקומי של שלוחת ניסאן הבריטית בסיוע המרכז הטכני האירופי של ניסאן הממוקם באנגליה. המוראנו GT-C זוכה לסדרת שיפורים, בראשם הוספת מגדש-טורבו למנוע ה-3.5 ל' V6 המעלה את ההספק ל-340 כ"ס (לעומת 234 כ"ס של המנוע המקורי) ואת המומנט ל-36.7 קג"מ לעומת 32.4. התאוצה מ-0 ל-60 מייל לשעה מתבצעת ב-7.0 שניות, שיפור של שתי שניות לעומת המקור, והמהירות המירבית עולה מ-200 ל-225 קמ"ש. בזכות מצנן-ביניים המשתמש בקירור מים לאויר הנדחס, יכלה ניסאן לשמור את יחס הדחיסה המקורי של 10.3:1 ללא שינוי. המשקל הכולל של המוראנו GT-C גדל ב-20 ק,ג בלבד לעומת המקור. מכלולי השילדה עברו שדרוג תואם: המיתלים מונמכים ב-25 מ"מ ונושאים קפיצים מוקשחים ב-35%, יחד עם בולמי בילשטיין. בלמים ענקיים מתוצרת AP נלפתים על-ידי קליפרים בעלי שש בוכנות מלפנים. חישוקי "22 נושאים צמיגים במידה הצד העיצובי טופל באמצעות צביעה מיוחדת, שבכות פלדת אל-חלד לכונסי האוויר הקדמיים, וגימור-פנים חדש עם עור בגוון דבש בכל מקום אפשרי. עיצוב תא הנוסעים מודגש על-ידי שני פריטים – ידית מוט ההילוכים וגומחה לפי'ציפקעס – העשויים מ... זכוכית מוראנו כחולה (המוראנו מכונה כך על שם האי מוראנו, ליד ונציה, הידוע בעולם כולו בזכות הזכוכית הכחולה המיוחדת המיוצרת בו). תאורת-פנים בגוון כחול תואם מסופקת על-ידי נורות LED נסתרות. בשלב זה מוגדר ה-GT-C כקונספט בלבד, אך אנשי ניסאן מסרו כי הוא מוכן לייצור – אם יתקבל לכך אישור.