לא תמיד קל להבין את שיקוליהם הפתלתלים של אנשי שיווק. למיצובישי כבר יש דור חדש לרכב הפנאי הקומפקטי אאוטלנדר, אשר משווק ביפן מאז סוף השנה שעברה, ובשוק האמריקני הושק הדגם החדש באפריל השנה כדגם 2007. אבל לאירופה יגע האאוטלנדר העדכני רק ברבעון הראשון של 2007 – ולפני כן, בתערוכת פריז הקרובה, תציג מיצובישי גרסת קונספט שלו שצילומיה מופיעים כאן. מדוע יש צורך במכונית-קונספט לדגם שבעצם כבר קיים? אמרנו שלא תמיד קל להבין את השיקולים... על כל פנים, האאוטלנדר-קונספט מציג חרטום שונה מהדגם המשווק ביפן וארה"ב, עם מראה מעוגל יותר ושבכה מפוצלת בסגנון העדכני של הפאג'רו-אבולושן מדאקאר וה-L200 "האנטר". מאחורי הגריל שוכן מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.0 ל' עם 140 כ"ס שמקורו בפולקסווגן (כפי שכבר קיים בגרנדיס). ביפן משווק האאוטלנדר עם מנוע בנזין 2.4 ל' 170 כ"ס ותיבה רציפה, ובארה"ב – עם מנוע 3.0 ל' V6 בעל 220 כ"ס, ותיבה אוטומטית 6 הילוכים. ממדיו של האאוטלנדר החדש גדולים משל הנוכחי ב-10 ס"מ באורך, 4.64 מ' לעומת 4.54, וב-5 ס"מ בבסיס הגלגלים (2.67 מ' לעומת 2.62) וברוחב הכללי. אלו עדיין ממדים קומפקטיים, אך האאוטלנדר עדיין מציע שורת מושבים שלישית (לילדים בלבד) בגרסת-הקונספט שתוצג בפריז – כמו בגרסאות המשווקות ביפן ובארה"ב.