בתערוכת ז'נבה בשנה שעברה הציגה מורגן מכונית קופה על בסיס האירו 8, שזכתה לכינוי 'אירומקס'. למרות שלא היו באותו זמן תכניות לייצרה, לא היתה זו מכונית תצוגה, בדיוק: האירומקס הוזמנה כפרוייקט חד-פעמי על-ידי בנקאי שוויצרי בן-אצולה שהממון, כדרכם של בנקאים שוויצריים, מצוי בכיסו. האירומקס יועדה להיות מכונית GT נוחה למרחקים ארוכים, ולכן היא מצויידת בכל הפינוקים המודרניים כגון ABS, כריות אוויר, בקרת שיוט, וחיישני לחץ וטמפרטורת צמיגים. כמו כל מכוניות מורגן מבוססת האירומקס על שלדת עץ – אך זכתה למרכב אלומיניום יעודי לה, פרי עיצובו של... סטודנט בריטי בן 21. החדשות הטובות הן שבעקבות סקר-שוק מקיף מתעתדת מורגן להכניס את האירומקס לייצור, בהיקף מוגבל. תחילת הייצור מיועדת לינואר 2008 ומתוכננות בדיוק 100 מכוניות בקצב משוער של 1-2 לשבוע – והמשמעות היא שהאירומקס האחרונה תרד מפס הייצור ב-2009, שנת יובל ה-100 של מורגן. החברה אפילו הצהירה על המחיר המשוער בבריטניה: 94,000 ליש"ט (פלוס מע"מ...), יותר מ-50% מעל מחירה של אירו 8.