גייגר (GeigerCars) היא הסוכן הגדול ביותר של האמר באירופה, אבל לא זו הסיבה שהיא מופיעים כאן, שוב. מדובר בחבורת גרמנים שהם, ככל הנראה, חובבים מושבעים של מנועי הענק האמריקאים, וכמה שיותר גדול – יותר טוב. ומה יותר גדול מהאמר H2? כאילו שמימדים של קונטיינר ומנוע עם 330 כ^ס לא מספיקים, גרסת ה^חניבעל^ עוקבת אחרי הסלוגן ^יותר חזק, יותר גבוה^... ראשית המנוע – מנוע ה-V8, בנפח שישה ליטר, זוכה למגדש על שמצליח להכפיל, כמעט, את ההספק – 598 כ^ס בסך הכל. המומנט גם הוא נהנה מהגדישה ומטפס ל-79.6 קג^מ. אבל הסבת המנוע, שעולה 29,500 יורו, לא כוללת רק את המגדש ומצנן הביניים – תמורת המחיר הלא צנוע מקבל הלקוח גם שינויים בראשי המנוע, גל זיזים ספורטיבי, סעפת יניקה ופליטה חדשות ועוד. מי שקצת יקר לו המחיר הנ^ל יכול לשלם בערך חצי (14,900 יורו) ולקבל רק את המגדש, המצנן והמפלט, ו-532 כ^ס (ו-75.5 קג^מ). המנוע החזק (יותר) מאיץ את המפלץ הכבד (מעל שלושה טון!) ל-100 תוך 8.5 שניות, ולמרות שהמנוע יכול להביא את הרכב ל-225 קמ^ש (בכל זאת, יש לו אירודינמיות של קופסת נעליים), גייגר מגבילים את המהירות ל-160 מטעמי בטיחות. גרמנים, אחרי הכל. כדי לוודא שהכל גם עוצר בסוף, התקינו אנשי החברה דיסקים מאווררים ומחוררים בקוטר 380 מ^מ על הסרן הקדמי, שנלפתים על קליפרים בעלי שש בוכנות. כדי שכולם ידעו שאתה נוהג על משהו מיוחד גם ברמזור, או בחניה, דאגו אנשי גייגר להתקין סט הגבהה למתלים – תת שלדה, קפיצים ובולמים (ומוטות מייצבים מעובים) – שיחד עם צמיגי השטח המגודלים (38 x 15.50 R 20) מעלה את מימד הגובה ב-18 ס^מ, ל-244 ס^מ לא כל כך תמימים. ברוח המונדיאל דואגת ההודעה של גייגר לציין שזה בדיוק גובהו של שער כדורגל סטנדרטי... למי שהיה מודאג מיכולת השטח של ה-H2 בתצורתו המקורית נספר שההגבה מגדילה גם את מרווח הגחון ל-40 ס^מ מאוד מכובדים. אם זה לנסוע ברכב בגובה ורוחב של סמיטריילר עדיין לא מספיק לכם, אתם תמיד יכולים לשלוח יד לקטלוג חלקי הכרום העשיר של החברה ולהוסיף כמה פריטים נוצצים. המחיר ל^חניבעל^ מושלם, בגרסה סגורה או בגרסת טנדר עומד על 99,000 יורו, לפני תוספות מיוחדות...