יומיים אחרי שתמונות רשמיות דלפו לרשת – ואולי בשל הדליפה – חושפת ב.מ.וו רשמית את גרסת הקבריולט של ה-M6. כמו ה-6 קבריולה הרגילה, ה-M6 הפתוחה מצויידת בגג רך תלת-שכבתי נפתח חשמלית (בתוך 25 שניות), וגם כאן הגרסה הפתוחה כבדה מאחותה הסגורה בקרוב ל-200 ק"ג. עקב כך קיימת פגיעה קלה בביצועים – 4.8 שניות מ-0 ל-100, לעומת 4.6 שניות בגרסת הקופה. חיזוקי המרכב שגורמים לתוספת כנראה עושים את שלהם: ב.מ.וו טוענת כי זמני ההקפה בנורבורגרינג קרובים מאד לאלו של הקופה. פרט לגג הנפתח, נמצא כאן את כל החגיגה הטכנולוגית משאר משפחת ה-M5/6 – מנוע ה-V10 עטור הפרסים עם 507 כ"ס ו-53 קג"מ, תיבת SMG עם שבעה הילוכים ומהירות החלפה משתנה, ושאר הפטנטים המוכרים כגון דיפרנציאל M ננעל פרוגרסיבי, מערכת EDC לשינוי תכונות בולמי הזעזועים, כפתור M-דרייב ניתן לתכנות וכן הלאה.