^תמיד אפשר לשפר^ הוא בטח מוטו פופולארי במפעלי פורשה, מהסוג שמדפיסים על שלטים ותולים מעל קו הייצור. זו כנראה הסיבה שהחליטו מהנדסי החברה לערוך לרודסטר הפופולארית שלהם, הבוקסטר, מקצה שיפורים קל לכבוד יום הולדתה השני. השיפורים נוגעים בעיקר ליחידת ההנעה – הבוקסטר הבסיסית מקבלת שידרוג למנוע בדמות מערכת תזמון והרמה משתנים לשסתומים, מה שמעלה את ההספק בחמישה כוחות סוס ש-ל-מ-י-ם ל-245 כ^ס. גם המומנט עלה ב-0.3 קג^מ ל-27.85 והוא מגיע ב-4,600 סל^ד, 100 סל^ד מוקדם יותר מבעבר. למרות ההבדל הזניח בהספק ובמומנט הגמישות המשופרת קיזזה עשירית שניה מהתאוצה למאה (6.1 שניות בגרסה החדשה) והוסיפה שני קמ^ש למהירות הסופית לכדי 258 קמ^ש. פורשה דואגים להדגיש שמי שיבחר להתקין את תיבת ההילוכים האופציונאלית, בעלת שישה הילוכים, יזכה לתוספת של עוד שני קמ^ש. חשוב וחיוני. הבוקסטר S קיבלה את מנוע ה-3.4 ל' של הקיימן S במקום מנוע ה-3.2 ל' של הדור הנוכחי. כאן השיפור בהספק ובמומנט כבר מעט משמעותי יותר – 295 כ^ס במקום 280 ו-34.7 קג^מ במקום 32.7. גם כאן קוצצה עשירית שניה מהתאוצה למאה (5.4 ש' בדור החדש) והתווספו למהירות הסופית לא פחות מארבעה קמ^ש תמימים. עכשיו תוכלו לקבל דו^ח על נסיעה ב-272 קמ^ש, ולא סתם 268 קמ^ש רכרוכיים. גם תיבת ההילוכים האוטומאטית זכתה לשיפורים, אולם כאן מסתפקים אנשי פורשה בניסוח המעורפל ^אלקטרוניקה והידראוליקה משופרים^. רשימת השינויים לא כוללת הפעם את שינויי העיצוב המקובלים לפנסים-פגוש-חצאית, אבל כן כוללים הוספת פתח גישה חדש לנוזל הקירור ופילטר השמן, לטובת קלות ומהירות הטיפולים השוטפים. הבוקסטר המתוחות יחלו להמכר החל מאוגוסט הקרוב, כך ששווה לברר עם מכשירי תנועה אם יש מבצעים על המלאי הישן...