קרסו – יבואנית רנו – הציגה היום התקדמות חשובה בחזית הבטיחות, התקדמות שהתאפשרה בעקבות השינויים בתקנות משרד האוצר מספטמבר 2005. להזכירכם השינויים עוסקים – בין השאר – בתמריצי מס לאביזרי בטיחות, וזאת במטרה לעודד את הציבור לרכוש מכוניות בטוחות יותר. לדברי איציק וויץ, מנכ^ל קבוצת קרסו, נדרש מאמץ לא מבוטל מול היצרן כדי להגיע למפרט הזה במחיר שיתאים לקבוצת רישוי 2 – 120,500 ₪. בנוסף, צעד זה ממשיך את מדיניות השיווק של מותג רנו, השמה דגש רב על נושא הבטיחות. כיום שמונה דגמים מתוך כל קו המוצרים של רנו נושאים בתוצאה המקסימאלית של חמישה כוכבי בטיחות במבחן ENCAP. קרסו מציעה שני דגמים לציי הרכב: מגאן, וסניק 1.6 ל', שניהם בעלי 5 כוכבי בטיחות, 6 כריות אוויר, מערכת EBA (המגבירה עוצמת בלימה בחירום) ו-ESP, מערכת בקרת יציבות. מפרט בטיחות כה עשיר במכוניות ^ציי הרכב^ הוא חידוש מרענן במגזר שעד השנה היה ידוע באבזור בטיחות דל במיוחד. רבות מהמכוניות בציים צוידו רק בכרית אוויר אחת, ללא ABS ובוודאי ללא עוגנים למושבי בטיחות או בקרת יציבות. נראה כי השינויים שהכניס משרד האוצר בתקנות המס גררו שיפור משמעותי באבזור הבטיחות בו מצויד אחוז נכבד מהמכוניות העולות על כבישי הארץ, וזה אמור לבוא לידי ביטוי בהצלת חיים ומניעת תאונות.