חברת צ'מפיון, יבואנית פולקסוואגן, אודי וסיאט, חוזרת למבנה המותגים הנפרד, אחרי ניסיון קצר של פחות משנתיים (ולא מוצלח כנראה) עם ארגון במבנה של חטיבות. את מותג פולקסוואגן פרטיות ינהל אורי להב, מנהל השיווק והמכירות של המותג בשנים האחרונות, ואת מותג פולקסווגן מסחריות ינהל ניר דקל, שכיהן כמנהל השיווק של סקודה. יונתן ולד, מנכ^ל צ'מפיון, מצפה כי השינוי יאפשר לשווק את המותגים הנפרדים והשונים בצורה ממוקדת יותר. מול עיניו של וולד כנראה נמצאים ביצועי החברה האם, שחזרה השנה להיות המותג הנמכר ביותר באירופה, לא מעט בזכות הגולף שמכרה יותר מחצי מליון יחידות מתחילת השנה.