הסולסטיס, הרודסטר הקטנה של פונטיאק, הייתה אמורה להיות התשובה (המאוחרת) להצלחה של המיאטה בארה^ב. המתכון הבסיסי דומה לשל המיאטה עם מנוע קדמי והנעה אחורית. אבל בארצות הברית אוהבים מכוניות שרירים, וכמו במיאטה, מנוע מרובע צילינדרים (בנפח 2.4 ליטר עם 177 כ^ס במקרה של הסולסטיס) פשוט לא משאיר את הרושם הנכון על הלקוחות שאוהבים נהמת V8. ולכן כמו המיאטה לפניה, זוכה גם הסולסטיס להשתלת מנוע כביר נפח, במקרה זה באדיבות סדנת מאלט (Mallett). הסדנה שהוקמה ע^י וותיקי מרוצים במטרה לייצר את הקורבט האולטימטיבית הרחיבה את תחומי עיסוקה מאז ועתה מוסיפה להיצע גם סולסטיס משופרת. אנשי מאלט הצליחו לדחוס לחרטומה הקטן של הסולסטיס את מנוע ה-6.0 ליטר V8 של הקורבט החדשה, על 400 כ^ס שלו. למי שגם זה לא מספיק לו, יש אפשרות לקבל גרסה משופרת של המנוע עם 500 כ^ס או אפילו גרסה מוגדשת-על עם 600 כ^ס (בעתיד תהיה גם גרסה בעלת מגדש טורבו). את ערכת ההסבה של הסולסטיס ניתן לקבל במספר רמות, אבל גם הבסיסית כוללת שדרוג מתלים כנדרש. הסדנה אומנם לא שחררה מפרט מלא, אבל ציינה כי המשקל של הגרסה הבסיסית הוא בסביבות 1400 ק^ג והזינוק ל-60 מי^ש אורך 4.2 שניות בלבד (עם המנוע ה^חלש^). עלות ההסבה הבסיסית היא 18,000$ (כמעט כמו עלות של סולסטיס חדשה שעולה כ-20 אלף דולר) כשחבילת העלית הכוללת מגדש-על ומיזוג אוויר מגיעה ל-39,000$. זה אולי נשמע הרבה, אבל כדאי לזכור כי מחירה של קורבט פתוחה הוא מעל 50 אלף דולר. במאלט גאים לציין שהרוכש יקבל אחריות לשנתיים או ל-24 אלף מייל, כך שאתם יכולים להזמין בראש שקט אחת מ-100 הערכות שייוצרו...