המגאן המצליחה של רנו מקבלת עדכון שני בתוך פחות משנה. בעוד שהעדכון הקודם, שנערך לפני כחצי שנה, היה כולו מתחת לעור, הפעם עוברת המגאן גם רענון עיצובי, אם כי מינורי למדי. בזכוכית מגדלת ניתן לזהות גופי תאורה שונים מלפנים, נחיריים מעודכנים ופסי חיכוך שונים. אבל גם הפעם החדשות העיקריות הן מכניות – בתחום מנועי הדיזל. להיצע מצטרף מנוע DCI בנפח 2.0 ליטר עם 150 כ^ס, זהה לזה שהוצג לראשונה בלגונה. לא פחות חשוב, מנוע ה-DCI בנפח 1.9 (שהספקו עלה מ-120 כ^ס ל-130 כ^ס) מקבל תיבה אוטומאטית, מה שאולי יקנה לגרסה זו ^תעודת עולה^. מנוע ה-DCI 1.5, שכן מגיע לארץ מקבל חיזוק של 5 כ^ס בכל אחת מגרסאותיו ויציע 85 ו-105 כ^ס מעתה. מנועי הבנזין נותרו ללא שינוי. מבפנים זכה תא הנוסעים לגוונים חדשים, האבזור עודכן קלות והמפרט הבטיחותי כולל אופציה לעד 10(!) כריות אויר.