הסטיישן-על-בסיס-משפחתית של וולוו, ה-V50, מקבלת תגבור סוסים רציני באגף הדיזל. את מעמד לוגם הסולר החזק בהיצע תתפוס גרסה מחוזקת של מנוע ה-D5 המוכר של החברה, כאן עם 180 כ^ס ו-34.3 קג^מ, 17 כ^ס וקג^מ אחד יותר מאשר בגרסה המוכרת. הנפח (2.4 ליטר) כמו גם התצורה (חמישה צילינדרים בטור) לא שונו, אולם תא המנוע הקטן יחסית דרש שינויים רבים בצורת ההתקנה של המנוע כולל איחוד סעפת היניקה והטורבו ליחידה אחת (מעניין כמה חלק כזה יעלה...). מנוע ה-2 ליטר 136 כ^ס, הדיזל החזק בהיצע ה-V50 עד עתה, ימשיך להיות מוצע. המנוע משודך לתיבה אוטומטית בעלת חמישה מהירויות ואפשרות לתפעול ידני (גירטרוניק בשפת וולוו). נתוני ביצועים מלאים לא נמסרו, מלבד העובדה שהזינוק ל-100 אורך 8.8 שניות. פרטים נוספים ימסרו קרוב יותר למועד תחילת היצור - אמצע 2006. מוולוו נמסר כי המנוע יגיע בעתיד גם ל-C70 החדשה, ואפשר לנחש שגם שאר הדגמים לא יקופחו.