בתערוכת בולוניה הקרובה תציג פיאט רכב-פנאי קומפקטי חדש, העונה לכינוי ^סדיצ'י^ (Sedici – 16) באיטלקית, דהיינו תוצאת המכפלה 4x4... שוק רכבי הפנאי הקומקפטיים/רכים פורח באירופה ופיאט רוצה נתח מהעוגה, במסגרת תהליך ההתאוששות האיטי שלה. הסדיצ'י הוא תוצר משותף לפיאט וסוזוקי, תולדת שיתוף הפעולה שהיה ואיננו עוד בין פיאט ל-GM, תוך ניצול הידע והנסיון של סוזוקי ברכבי פנאי קטנים; סוזוקי תציג גרסה משלה – שתהיה זהה חיצונית, להבדיל מתאומי היונדאי טוסון/קאיה ספורטאז' לדוגמה – בתערוכת ז'נבה, מספר חודשים מאוחר יותר. כרגע נושאת גרסת סוזוקי, שצילומי ריגול שלה כבר הופיעו ברשת, את הכינוי ^New B^ (מן הסתם משחק מלים על בסיס ביטוי-הסלנג Newbie, שמשמעותו חדש בשטח או טירון, וגם כנראה לסמל את העובדה שמדובר ברכב פנאי על בסיס סגמנט B), אך סביר להניח שעד ההשקה ישונה הכינוי. שתי המכוניות ייוצרו במפעל סוזוקי בהונגריה. מאוחר יותר תוצג גם גרסת לנצ'יה. הסדיצ'י יושבת על בסיס גלגלים של 2.50 מ', אורכה 4.12 מ', רוחבה 1.76 מ' וגובהה 1.62 מ'. מערכת ההנעה מבוססת כנראה על זו שבגרנד-ויטארה החדשה. בשלב זה מדובר על שני מנועים – 1.6 ל' בנזין שמגיע מסוזוקי, בעל 107 כ^ס, ו-1.9 ל' דיזל מולטיג'ט מפיאט, עם 120 כ^ס. משקל גרסת הבנזין 1,250 ק^ג, גרסת הדיזל – 1,350 ק^ג. יחד עם הסדיצ'י תציג פיאט גרסת SUV לפנדה, על בסיס דגם-הקונספט סימבה שהוצג בז'נבה 2003 – למעשה אחות קשוחה ומוגבהת לגרסת ה-4x4 של פנדה, עם תוספת קלה למרווח הגחון, מערכת הנעה מתקדמת יותר שתספק יכולת שטח אמיתית, והופעה מוחצנת עם חיפויי-פלסטיק למכביר. לפחות בשלב ראשון היא תוצע רק עם מנוע 1.3 מולטיג'ט (דיזל) עם 70 כ^ס, אשר יחד עם משקל הקרוב ל-1,100 ק^ג יספק ביצועים צנועים למדי (0 ל-100 ב-18 שניות, 150 קמ^ש).