בשווקי המזרח הרחוק מקובל להציג דגמי SUV על בסיס טנדרים קיימים. לאיסוזו יש את ה-MU7 על בסיס ה-D MAX ולטויוטה יש את הפורטונר על בסיס ההיילקס ויגו. עכשיו תור מיצובישי – שלוחות מיצובישי בהודו וטאיוואן משחררות היום תמונה ראשונה של הזינגר, למעשה מיצובישי מגנום החדש (המכונה בשוקי המזרח הרחוק טריטון) שמוותר על הארגז ומקבל מרכב סגור. פרטים טכניים לא שוחררו אך הזינגר בודאי יעשה שימוש במנועי הדיזל המוכרים גם בגרסת הטנדר: 2.5 ליטר טורבו דיזל עם או בלי מצנן ביניים ובעל 140 ו-116 כ^ס ואולי גם במנוע הטורבו דיזל 3.2 ליטר 165 כ^ס המוכר גם מהפאג'רו. כזכור, הפאג'רו ספורט, גם הוא SUV זול ופשוט יחסית מבית מיצובישי, לא זכה להצלחה בארץ, כך שלא ברור אם הזינגר יצא מגבולות מזרח אסיה ויגיע גם אלינו, אך יתכן שהגעתו הצפויה של ה-MU7 של איסוזו תשכנע את כלמוביל ליבא את הזינגר לארץ.