מכוניות שרירים אמריקאיות מעולם לא זכו להצלחה בבריטניה. זה לא שהיה חסר להן כח או ביצועים, אבל כשאתה גר במדינה שהוציאה כמה ממהנדסי השלדות המחוננים ביותר (שגם מוכנים למכור את תוצרתם לציבור), קשה להתלהב ממכוניות עם התנהגות כביש וממדים של טנדר. אבל החסידים המועטים שכן קיימים למוסטנג בבריטניה יכולים להנות עכשיו מגרסה מחוזקת. המוסטנג הסדרתית אינה משווקת בבריטניה באופן סדיר, אך זה לא מונע מסדנת רואש (Roush) לשווק גרסה משופרת עם מחיר הנקוב בלירות שטרלינג. סדנת רואש האמריקאית נוסדה על ידי ווילי רואש, מהנדס שפרש מפורד והקים סדנה המתמחה, איך לא, בשיפור דגמי פורד ואף נוטלת חלק באליפות הנאסקר האמריקאית. רואש פעילה בעיקר בארה^ב אך יש לה מספר נציגויות באירופה, כולל נציגות בבריטניה, שם היא כבר פעילה 10 שנים. לרגל חגיגות העשור לפעילותה בבריטניה הציגה רואש מהדורה מיוחדת למוסטאנג שנקראת 420RE. מנוע ה-V8 בנפח 4.6 ל' מפיק במוסטנג הסדרתית 300 כ^ס אולם כאן הוא נעזר בשירותיהם של מגדש על, מערכת ניהול מנוע חדשה ומערכת פליטה פתוחה בדרך להספק של 420 כ^ס (ומכאן השם). מדובר ב-30 כ^ס יותר מהספק גרסת ה-SVT של המוסטנג הקודמת שמשתמשת בתצורה זהה (מנוע זה מהווה גם בסיס למנוע של מכונית העל השבדית – קוניגסג – שם הוא מפיק בחלק מהמקרים מעל 800 כ^ס). כדי להתמודד עם תוספת ההספק מקבלת ה-420RE מתלים מוקשחים, בלמים מוגדלים וצמיגים במידת ענק של 275/45 על חישוקי ^18. אמנם לא נמסרו נתוני ביצועים אך סביר שזינוק ממקום ישאיר הרבה גומי על הכביש ולא תהיה בעיה להיתפס על ידי מצלמות המהירות הרבות בבריטניה. אם השתכנעתם ואתם כבר רצים להזמין את ה-420RE דעו לכם שהמחיר עומד כל כ-40 אלף פאונד, כמו מחירה של פורשה בוקסטר.