לפני כשנה נפרד הפאג'רו משם התואר ^קינג^ שהוצמד לו בארץ לטובת התואר ^דקאר^ כחלק מתהליך רענון-מותג עליו החליטו בכלמוביל. בתחילת הדרך שווק הפאג'רו דקאר בשתי גרסאות – ה^רגילה^ אובזרה במתינות ויועדה למי שמתכנן ברצינות לרדת לשטח, ו^לימיטד^ שאובזרה ברמה גבוהה יותר ויועדה יותר לאנשי הכביש. עכשיו מוסיפים במיצובישי גרסה נוספת תחת השם ^PRO^, כשמאחורי השם היומרני מסתתרת גרסה מוזלת שמוותרת על פריטי-עיצוב כגון הספויילר האחורי וגג השמש בתמורה להוזלה של 16,000 ש^ח במחיר (274,000 ש^ח במקום 290,000 ש^ח). שאר המפרט זהה לגרסת הדקאר (ובעיקר – דיפרנציאל אחורי ננעל ולא בקרת אחיזה כמו בלימיטד). את הגרסה החדשה השיקה החברה בסוף השבוע האחרון ליד מאגר המים שמאחורי תל-יצחק שבשרון. בהשקה יכלו הלקוחות להתרשם מיכולת השטח של הפאג'רו במסלול מכשולים שנבנה במיוחד ומרכבי קבוצת ^מיצובישי פוינטר^ שחזרו מראלי הפרעונים.