בין שאר הבעיות איתן מתמודדות המכוניות ההיברידיות בנסיון לחדור לשוק הישראלי נמצאת גם שאלת אורך החיים של רכיבי ההנעה ההבירידיים – החל מערכת המצברים היקרה ועד למנוע החשמלי. בנסיון להתמודד עם מכשול זה החליטה יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, להאריך את האחריות על החלקים ה^היברידיים^ בפריוס לשמונה שנים. האם צעד זה ישבור את הקרח ויגרום למכירות המכוניות ההיברידיות להגיע לרמות אליהן הן טיפסו בשנה האחרונה באירופה וארה^ב? אנחנו בספק – עמישראל לא ידוע כחובב חידושים גדול במה שנוגע למכוניות, וקשה להאשים אותו. בכל מה שנוגע להשקעה השניה הכי גדולה בחיים של הישראלי הממוצע, העלות הכספית של ^הימור^ על טכנולוגיה חדשה עלולה להיות פשוט כבדה מדי.