חברת בראבוס המתמחה בשיפור מכוניות מרצדס מציגה מבחר שיפורים ל-S קלאס החדשה. בראבוס הציגה שיפור עדין (יחסית) למספר מנועים ביניהם הדיזל, אשר זוכה לתוספת של 48 כ^ס ומנוע הבנזין הבסיסי, בנפח 3.5 ל', שקיבל שיפור של 15 כ^ס בלבד. אך שני אלו מתגמדים בהשוואה לשיפור שעברה הגרסה הבחירה, ה-S600. בראבוס לא הסתפקו במנוע ה-V12 כפול המגדשים המספק 517 כ^ס ב-5000 סל^ד ושידרגו אותו ל-580 כ^ס. שיפור מרשים של 63 כ^ס. אבל כנראה שזה לא מספיק מרשים לחלק מהלקוחות של בראבוס. להם מציעה הסדנה אופציה נוספת לשיפור ה-S600. זו כוללת הגדלת הנפח מ-5511 סמ^ק ל-6233 סמ^ק, צמד מגדשי הטורבו הוחלף בזוג אחר, מגודל יותר ומערכת הפלטה הוחלפה במשופרת המסתיימת בארבעה קצות אגזוזים מודגשים. ההספק עלה ל-730 כ^ס ב-5100 סל^ד, עליה של 213 כ^ס! המומנט צמח מ-84.7 קג^מ ל-112.2 קג^מ המגיעים כבר ב-2100 סל^ד. בראבוס ציינה כי המנוע מסוגל לספק כ-134.7 קג^מ אך הוא הוגבל ל-112.2 קג^מ ^בלבד^ משיקולי אמינות. השיפור החד בהספק מתורגם גם לכביש: התאוצה הקלאסית ל-100 קמ^ש מושגת תוך 4 שניות בלבד, שיפור של 0.6 שניות. המהירות הסופית עלתה מ-250 קמ^ש מוגבלים ל-340 קמ^ש – מוגבלים גם כן. כדי להתמודד עם הכוח האדיר ציידו בראבוס את הגרסה החזקה בבלמים קדמיים עם קאליפרים בעלי 12 בוכנות כל אחד. הבלמים האחוריים ^מסתפקים^ ב-8 קאליפרים ליחידה. קיימת אופציה לדיפרנציאל ננעל שיעזור בהורדת הכוח לכביש ואופציה לקיט הנמכה של 25 מ^מ (עם אופציית מתלי אוויר בלבד). חיצונית, הבראבוס ניתנת לזיהוי בסמל הסדנה אשר החליף את סמל הכוכב מאחור. כמו כן קיים הפגוש הקדמי המוכר של החברה בעל ארבעה פנסים – זוג פנסי ערפל וזוג נוסף של אורות דרך. תוכלו לבחור בין כמה סוגי חישוקים בגדלים שונים שנעים בין 17' –21'. על החישוק הגדול יותר (שנמצא בגרסת ה-730 כ^ס) תמצאו צמיגים מגודלים במידה 255/30 מלפנים ו-285/55 מאחור. בראבוס לא הסתפקו בשינויי המנוע והעיצוב החיצוני, והמשיכו את השינוי גם פנימה – ריפודי העור הוחלפו, הגה חדש, שניהם נושאים את תגי בראבוס. קיימת גם אופציה לחבילת מולטימדיה משוכללת במיוחד. אנחנו תוהים מי באמת לא יכול להסתפק בגרסת ה-S600 הסטנדרטית. אבל אם אפשר אז למה לא?