כמו שאר יצרני יפן הפעילים בארה^ב, גם סוזוקי לא טמנה ידה בצלחת והפגינה נוכחות בתערוכת האבזרים והשיפורים הגדולה SEMA בלאס-וגאס. סוזוקי מכנה את ארבעת רכבי התצוגה שלה בתערוכה ^Live Series^, מאחר והם אמורים להתאים לארבעה סגנונות חיים אקטיביים לאוהבי ריגושים בטעמים שונים. הכוכב מבחינת היה הגרנד-ויטארה החדש, עליו התבססו שלושה מרכבי התערוכה. הגרנד-ויטארה הצהוב שבתמונה הראשית מכונה Dune, והוא מכוון לעבר חובבי שטח הארד-קור. עם צמיגי-ענק והגבהת מיתלים כמיטב המסורת האמריקנית, הסופר-ויטארה הזה מציע מרווח גחון של 66 (!) ס^מ, יכול לגרור כמעט 1,400 ק^ג, ומאובזר בעמדת עבודה היכולה לשמש מוסך נייד. הצבע הצהוב נבחר על-מנת לחבר את ה^דיון^ לטרקטורונים ולאופנועי-השטח של סוזוקי, שצהוב הוא הצבע המסורתי המאפיין אותם. הגרנד-ויטארה ^בליזרד^ – סופת שלגים – מיועד, לא קשה לנחש, לחובבי ספורט חורף. הוא מצוייד במנוע 2.7 ל' V6 שתוגבר על-ידי מגדש טורבו, וצמיגים ממוסמרים לאחיזה בשלג ועל קרח. הכלי מיועד לצעירים חובבי ספורט אקסטרים ולטובתם יש תחנת עיגון ל-iPod, ערכת משחקים וגישה לאינטרנט (כדי שאפשר יהיה לבדוק מה מצב תנאי הגלישה במסלולים בזמן אמיתי...). על הגג יש מתקן לסנובורד, ועם פתיחת דלת תא המטען ניתן להעזר במושבים הפונים לאחור והמשמשים לשלב ההתלבשות בציוד הסקי. בתא הנוסעים יש תאים מחוממים יעודיים לכפפות ולמגפיים, שימושי מאד לפני ואחרי הסקי. ה-Wave, גם הוא על בסיס גרנד-ויטארה, מיועד לאוהבי ספורט ^אגמי^ – שיט או אופנועי-ים. לא ברור איך זה קשור לעובדה שהוא איבד את הגג, אבל הווייב מסוגל לגרור סירה או אופנוע ים בקלות, ומצוייד בין היתר במצלמת טלביזיה אחורית כדי לאפשר ריתום קל אל הנגרר. בתא המטען ניתן למצוא מנגל ומקרר המתוכננים לשליפה קלה – סוזוקי מכנים זאת Tailgate-Friendly. שיהיה. ולסיום – משהו על-בסיס הפורנזה, הלא היא השברולט אופטרה המוכרת לנו כפי שהיא משווקת תחת מותג סוזוקי. ה-Sea מבוסס על גרסת הסטיישן של הפורנזה, והוא מיועד לעוסקים בספורט ימי – גלישת גלים וצלילה. מעבר למאפיינים חיצוניים פחות חשובים, ה-Sea מצוייד בין היתר בראש-מקלחת נייד, תאים מאווררים לאחסון חליפות צלילה/גלישה רטובות ואף מייבש יעודי עבורן, מתקן-גג לנשיאת גלשנים – ומערכת ביומטרית לנעילת ופתיחת הדלתות.