פורד מציגה בתערוכת טוקיו רכב קונספט המשלב בין ספורט ל-SUV תחת השם Equator. ממדי האקוויטור צנועים יחסית לסטנדרט האמריקאי, כראוי להיותו מיועד לשוק היפני – אורכו 442.4 ס"מ, רוחבו 178 ס"מ וגובהו 179.8 ס"מ. בסיס הגלגלים הינו 262 ס"מ, זהה לזה של הפורד אסקייפ, מה שיתכן ומרמז על קשר פלטפורמה בינם. פורד השקיעו, לטענתם, בחומרים איכותיים בפנים הרכב, שאמור ליישר קו עם רכבי הפרמיום. הרכב מצויד במושבי ספורט עמוקים במיוחד, DVD ומערכת ניווט. המנוע הוא V6 בנפח 3.0 ל', המפיק כ-195 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-26.7 קג"מ ב-4700 סל"ד. תיבת ההילוכים היא אוטומטית, 6 הילוכים, ונשלטת על ידי מחשב. הכוח עובר לארבעת הגלגלים, שזוכים ל"מידות קונספט" מקובלות – 225/50 המורכבים על חישוקי "19. כמקובל כיום ברכבי פנאי רבים, הכח מועבר לגלגלים הקדמיים, כאשר העברת הכח לגלגלים האחוריים נשלטת מחשב, הדוגם את המתרחש 200 פעמים בשנייה – מה שאמור לתת העברת כח מידית כמעט במקרה הצורך, כאשר עד 99% מהכח יכול לעבור אחורה. למרות שהקונספט אקווטור נראה מעשי למדי, ולא כולל אלמנטים תצוגתיים מופרכים, פורד טוענת כי אין כרגע כוונה להביאו לייצור.