פיסקר (FISKER) השיקה שני דגמים ראשונים בתערוכת פרנקפורט שהסתיימה לפני מספר ימים. הראשונה היא הטראמונטו (Tramonto) מכונית ספורטיבית פתוחה בעלת שני מושבים המבוססת על מרצדס SL55AMG ובעלת מנוע זהה – 5.5 ל' V8 עם 24 שסתומים ו-493 כ^ס. 0-100 קמ^ש יושגו ב-4.5 שניות בלבד, אך לאלו מביניכם שמאוכזבים מההספק הנ^ל, מציעה פיסקר גרסה ששודרגה על ידי קלמן (Kleemann), המתמחה בשיפור של מנועים מבית מרצדס. הפיסקר-קלמן בעלת הספק של 610 כ^ס, שמאיץ את הרכב מעמידה ל-100 קמ^ש בלא יותר מ-3.6 שניות, ועד למהירות סופית של 323 קמ^ש. גרסה זו מצוידת גם בבלמים משודרגים, שיתמודדו טוב יותר עם העלאת ההספק. תיבת ההילוכים בשני המנועים היא אוטומטית בעלת 5 הילוכים, עם אופציה לתפעול ידני. רשימת התוספות הארוכה אשר מצורפת ל-SL אפשרית גם פה, וכוללת גג זכוכית מתקפל, רדיו לוויני, ועשרות אופציות אחרות. המחיר בארה^ב נע בין 296-253 אלף דולר, כתלות בגרסה. הדגם השני שהוצג בפרנקפורט הוא הלטיגו (Latigo) CS, קופה גדולה המבוססת על ב.מ.וו 650CI. הלטיגו תצויד במנוע ה-4.8 ל' V8, עם 32 שסתומים ו-367 כ^ס שנלקח היישר מה-650 עליה היא מבוססת. גם כאן מציעה פיסקר גרסה חזקה יותר למנוע הקיים ב-M6, עם שיפורים מסוימים שמציבים את נתון ההספק על 550 כ^ס. יש לציין כי נתונים אלו לא סופיים עדיין. מחיר הלטיגו מעט זול יותר, כ198 אלף דולר לגרסה ה^בסיסית^. טרם נקבע מחיר לגרסת החזקה. כל דגם ייוצר ב150 יחידות בלבד, החל מאפריל 06', שנה בלבד לאחר הקמת החברה. פיסקר מדגישים כי מערכות הבטיחות השונות לא עברו שינוי במטרה לשמור על רמת הבטיחות והאמינות הגבוה של הרכבים, המבוססים על דגמים מבית מרצדס וב.מ.וו. לשני הדגמים חישוקי 20 אינצ' ועיצוב פנימי משופר הכולל הרבה עור, אלומיניום וסיבי פחם. מעט היסטוריה ליצרן שעוד לא חגג שנה: הנריק פיסקר (Henrik Fisker) וברנהרד קוילר (Bernhard Koehler) עבדו במהלך השנים במספר יצרני רכב, ביניהם ב.מ.וו, פורד ואסטון מרטין. הם החליטו שביחד הם יכולים לייצר משהו אחר, שידבר יותר אל הלב. הדגש היה על עיצוב, שהוא ההתמחות העיקרית של שניהם. פיסקר היה אחראי העיצוב של אסטון מרטין בעבודתו האחרונה, ועיצב בן השאר את ה-DB9, וגם קוילר עסק בתחום העיצוב, ולפני פתיחת החברה החדשה עבד בפורד בתור אחראי מרכז עיצוב, שנתן שירות גם לחברות אחרות. החברה עצמה ממוקמת בקליפורניה, ארה^ב.