העובדה כי ב.מ.וו מתכננת גרסת M ל-Z4 לא בדיוק היתה סוד – ועכשיו היא מוצגת רשמית. ה^Z4 M רודסטר^, בשמה המלא, מקבלת את מנוע השישה-צילינדרים הנהדר של ה-M3 הנוכחית (המבוססת עדיין על הסדרה הקודמת, E46), אשר בנוסף לתפוקה מירבית של 343 כ^ס (ב-7,900 סל^ד!) מציע גם מומנט מירבי של 37.2 קג^מ (ב-4,900). עם תיבת 6 הילוכים ידנית ויחס סופי זהה לזה שב-M3 (וקצר יותר מבגרסאות ה-Z4 האחרות, התוצאה היא ביצועים טובים עוד יותר משל ה-M3: התאוצה מ-0 ל-100 מתבצעת שתי עשיריות-השניה מהר יותר, 5.0 שניות (המהירות המירבית מוגבלת ל-250 קמ^ש, מיותר לציין). המנוע, כמובן, הוא רק חלק מהשינויים: ה-M החדשה מקבלת גם בלמים מוגדלים ומחוזקים שנלקחו מה-M3 CSL, דיפנציאל מוגבל-החלקה מתכוונן בהתאם למהירות, מפשקי-גלגלים מורחבים, מערכת היגוי שונה עם תגבור הידראולי במקום החשמלי של שאר הגרסאות, והדור האחרון של בקרת יציבות המשולבת בשפע מערכות-עזר. חישוקי ^18 עם צמיגים במידה 225/45 מלפנים ו-255/40 מאחור יסייעו בזיהוי למי שיפספס את השינויים העיצוביים המאפיינים את גרסת ה-M – כונסים המשולבים בספוילר הקדמי וצמד קוים מובלטים על מכסה המנוע. הנתון המאכזב היחיד הוא המשקל: לא פחות מ-1,485 ק^ג, בדיוק 100 ק^ג יותר מה-Z4 3.0 ל' הרגילה. שאר היצע ה-Z4 לא הוזנח. מתיחת פנים קלילה מביאה עימה פנסים שונים וספוילר קדמי חדש, אך השינויים העיקריים הם בתחום ההנעה. את מקום מנוע ה-3.0 ל' הקודם, בעל 231 כ^ס, מחליף מנוע הואלווטרוניק המתקדם בנפח דומה, בגרסתו החזקה ביותר כפי שכבר מופיעה בפסגת ההיצע של סדרה 1, ה-130; ההספק המירבי הוא 265 כ^ס והמומנט – 32.1 קג^מ המתקבלים כבר ב-2,750 סל^ד. הביצועים לא רחוקים מאלו של גרסת ה-M: מ-0 ל-100 ב-5.7 שניות, שיפור של שתי עשיריות לעומת המנוע הקודם. דרגה אחת מתחת בהיצע מופיע מנוע ה-2.5 ל' מאותה משפחת ואלווטרוניק, בעל 218 כ^ס ו-25.5 קג^מ, אשר מתקבלים מ-2,750 ועד 4,250 סל^ד. מנוע זה מחליף את ה-2.5 ל' דור-קודם, בעל 192 כ^ס, ומאפשר להאיץ ל-100 קמ^ש ב-6.5 שניות – שיפור של חצי שניה; המהירות המירבית עולה מ-235 ל-240 קמ^ש. שני המנועים הללו זוכים לכינוי חדש, Si. גרסה מוחלשת של מנוע ה-2.5 מציעה 177 כ^ס ו-23.5 קג^מ (שוב, על פני תחום רחב מ-3500 ועד 5,000 סל^ד), וזו תחליף את מנוע ה-2.2 ל' הקודם. גם כאן מתקבל שיפור ניכר בביצועים, בעיקר בתאוצה בזכות השיפור הניכר במומנט – 7.1 שניות מ-0 ל-100 לעומת 7.7 שניות בדגם היוצא). המהירות המירבית עולה מ-225 ל-229 קמ^ש. כל שלושת המנועים הללו מקבלים אפשרות לבחור בתיבה אוטומטית חדשה בת 6 הילוכים (כולל תפעול ידני מההגה), במקום תיבת ה-5 הילוכים הקודמת. בתחתית ההיצע ישאר מנוע ה-2.0 ל' שצורף מוקדם יותר השנה, היחיד בעל ארבעה צילינדרים (והיחיד ללא אופציה אוטומטית), עם 150 כ^ס. חשיפת הבכורה לציבור של משפחת ה-Z4 המחודשת תתקיים בתערוכת דטרויט, בתחילת ינואר.