מרצדס תציג בתערוכת טוקיו את ה-F600 ^הייג'ניוס^, מכונית תצוגה חשמלית הנעה בטכנולוגית תא דלק, שאיננה מזהמת את האוויר. הספק מנוע תא הדלק הינו 82 כ^ס ו-25.5 קג^מ. בנוסף קיימת ברכב סוללת ליתיום, וכאשר זו מצרפת את כוחה למנוע החשמלי, ההספק המרבי עומד על 115 כ^ס ו-35.7 קג^מ. שיטת הפעולה של שני אמצעי ההנעה זהה לשיטה היברידית, בה הם עובדים לסירוגין או יחדיו כתלות במאפייני הנהיגה. צריכת הדלק המימני עומדת על ליטר לכל 34.4 ק^מ, מה שמסתכם לטווח פעולה של כ-400 ק^מ, שיפור גדול לעומת תא הדלק הקודם שהציגה מרצדס. השיפור נובע בין השאר מממדים קטנים יותר של תאי הדלק ומגדש טורבו חשמלי. המנוע החשמלי עובד כמו ג'נרטור ומטעין את הסוללה על ידי ספיגת חלק מהאנרגיה המשמשת לבלימה, בין השאר. עיצובו של הרכב מלפנים דומה לקו הנוכחי של החברה בדגמי ה-A קלאס ו-B קלאס. אורכו של הרכב היינו 434 ס^מ, 7 ס^מ יותר מ-B קלאס. מרווח הרגלים לנוסעים מאחור גדול מהממוצע, וניתן להגדילו עוד יותר, על חשבון תא המטען. מושב הנהג בעל כרית מיוחדת בגב שעוקבת אחר תנועותיו במטרה לספק תמיכה טובה לגב. ניתן להושיב תינוק במושב הקדמי, במושב ISOFIX, המושב ניתן להפניה נגד כיוון הנסיעה, ומאפשר טיפול נוח בילד בזמן הנסיעה. מרצדס לא הסתפקו במראות הסטנדרטיות ואליהן מצטרפת מערכת מצלמות העוקבות אחרי המתרחש מלפנים ומאחור, במטרה לספק ראיה טובה יותר בשטחים המתים של המראות. המערכת תזהיר את הנוסעים במקרה הצורך אם ירצו לעבור נתיב וייכנסו לנתיב התנגשות עם רכב שלא הבחינו בו. המערכת עובדת גם כאשר הרכב כבוי, ותמנע פתיחת דלתות לזמן קצר, במידה ופעולה זו תגרום לתאונה עם רכב חולף, או רוכב אופניים. מרצדס הוסיפו גם תצוגה על החלון הקדמי המשתמשת במערכת מראות המקרינה את המידע המוצג כ-1.4 מטרים לפני הנהג, במטרה שלא לעייף את עיניו בזמן שיעבור מהכביש למסכים הרגילים שבלוח המחוונים, זאת בנוסף ליתרון הבטיחותי הגלום באי הורדת המבט מהכביש. ה-F600 מסוגלת לשמש כתחנת חשמל ניידת ולספק כ-90 כ^ס שיספיקו להפעלת מספר מכשירים ביתיים. גם הנוסעים ייהנו מהכוח החשמלי, ויקבלו את כוס המשקה שלהם חמה או קרה, לפי רצונם. הקונסולה המרכזית יודעת לזהות בעזרת חיישנים חשמליים אם הנהג או הנוסע מפעילים אותה ולהגיב בהתאם. לדוגמא, בזמן כיוון מיזוג האוויר על ידי הנוסע, תשנה המערכת את הטמפ' בצד הנוסע בלבד. טכנולוגית תא הדלק המוצגת ב-F600 תגיע ליצור תוך 7 עד 10 שנים, כך טוענים במרצדס. בינתיים שומרת החברה על המסורת ומציגה כלי רכב חדשני מדי שנתיים בתערוכת טוקיו. ב-2003 הייתה זו ה-F500 ^מיינד^ וב-2001 ה-F400 ^קארבינג^. כולנו מחכים ל-2007 ול-F700...