S4 קבריולט מצטרפת למתיחת הפנים שבוצעה ל-A4 הפתוחה, ומקבלת את הגריל החדש של אודי. ה-S4 נבדלת חיצונית מהדגמים ה^בסיסיים^ יותר במראות כסופות (כמיטב מסורת ה-S של אודי), 4 פתחי מפלט, ג'אנטים בקוטר 18 אינץ הנועלים צמיגים במידה 235/40 וכמובן תג ה-S4. תחת המכסה ממוקם מנוע V8 4.2 ל' המפיק 344 כ^ס ב-7000 סל^ד ו-41.8 קג^מ ב-3500 סל^ד – אותה יחידת הנעה מה-S4 הרגילה. נתונים אלו מתורגמים לנתון האצה ל-100 קמ^ש ב-5.9 שניות (בתיבה ידנית) ו-6.2 שניות (בתיבה אוטומטית עם מנגנון טיפטרוניק ושליטה מההגה, לשתי התיבות 6 הילוכים) ולמהירות מרבית של 250 קמ^ש. לשם השוואה, ה-S4 בגרסתה הסגורה מבצעת את המיאוץ הקלאסי ב-5.6 שניות בלבד. הכוח עובר לארבעת הגלגלים על ידי מערכת הקוואטרו שמעבירה 60% מהכוח לאחור, ו-40% לפנים – כפי שנמצא ב-RS4. בהודעה לעיתונות מדגישה אודי כי מערכת זו נמצאת בגרסת הגיר הידני. ל-S4 קבריולה מצורף הגג האקוסטי המיוחד של אודי כסטנדרט. גג זה אמור לספק רמת רעש מקבילה לזו של גג קשיח רגיל.