הדובלו שהוצג בשנת 2000 עובר כעת מתיחת פנים ראשונה. עיצוב החלק הקדמי שהיה קשה לעיכול (אם נאמר זאת בעדינות) הוחלף בעיצוב נעים יותר, המזכיר במעט את המתחרים מבין פיז'ו-סיטרואן. כמו כן עברו הפנסים האחוריים שינוי קליל ועיצוב הפנים שופר. עם זאת, השינוי איננו עיצובי בלבד. הדובלו המתוח מוצג בתחילה עם שני לוגמי סולר מוגדשים, הראשון 1.9 ל' המפיק 105 כ^ס, והשני 1.3 ל' 75 כ^ס. מעט מאוחר יותר יצורפו שני מנועי טורבו דיזל חדשים מסדרת המולטיג'ט, 1.3 ל' 85 כ^ס ו-1.9 120 כ^ס. מנוע הבנזין הבסיסי הינו מנוע חדש אשר הוצג לראשונה בפונטו החדשה – 1.4 ל', 8 שסתומים בעלי תזמון משתנה ו-77 כ^ס. אליו מצטרפת יחידת הנעה בגז בנפח 1.6 ל'. הדובלו יציע מעתה גרסה ארוכה יותר – ^מקסי^. השינוי איננו רק בחלק האחורי, אלא גם בבסיס הגלגלים. המקסי ארוך יותר ב-38 ס^מ מהגרסה הרגילה, מה שמאפשר לו להציג נתוני העמסה של יותר מ-2 מטרים באורך ו-850 ק^ג משקל המותר להטענה (כולל נהג ונוסעים).