מתיחת דובלו

פיאט מבצעת מתיחת פנים לדובלו הוותיק

הדובלו שהוצג בשנת 2000 עובר כעת מתיחת פנים ראשונה. עיצוב החלק הקדמי שהיה קשה לעיכול (אם נאמר זאת בעדינות) הוחלף בעיצוב נעים יותר, המזכיר במעט את המתחרים מבין פיז'ו-סיטרואן. כמו כן עברו הפנסים האחוריים שינוי קליל ועיצוב הפנים שופר. עם זאת, השינוי איננו עיצובי בלבד. הדובלו המתוח מוצג בתחילה עם שני לוגמי סולר מוגדשים, הראשון 1.9 ל' המפיק 105 כ^ס, והשני 1.3 ל' 75 כ^ס. מעט מאוחר יותר יצורפו שני מנועי טורבו דיזל חדשים מסדרת המולטיג'ט, 1.3 ל' 85 כ^ס ו-1.9 120 כ^ס. מנוע הבנזין הבסיסי הינו מנוע חדש אשר הוצג לראשונה בפונטו החדשה – 1.4 ל', 8 שסתומים בעלי תזמון משתנה ו-77 כ^ס. אליו מצטרפת יחידת הנעה בגז בנפח 1.6 ל'. הדובלו יציע מעתה גרסה ארוכה יותר – ^מקסי^. השינוי איננו רק בחלק האחורי, אלא גם בבסיס הגלגלים. המקסי ארוך יותר ב-38 ס^מ מהגרסה הרגילה, מה שמאפשר לו להציג נתוני העמסה של יותר מ-2 מטרים באורך ו-850 ק^ג משקל המותר להטענה (כולל נהג ונוסעים).

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.