המתקפה התדמיתית של אופל נמשכת בכל עוז. בעקבות גרסאות OPC חמות שהושקו בעת האחרונה למספר דגמים, הציגה אופל בפרנקפורט קונספט-פנאי אגרסיבי וכוחני הנושא את הכינוי ^אנטארה GTC^ – אותיות בהן השתמשה אופל בעבר עבור גרסת הקונספט של האסטרה 3 דלתות, אלא שכאן משמעותן Gran Turismo Crossover. האנטארה מתאפיין בעיצוב סופר-אגרסיבי, עם צמיגים שמנים בארבע הפינות הבולטים מעבר למרכב. למרות התצורה של 3 דלתות, הממדים אינם צנועים: האורך הוא 4.57 מ', הרוחב 1.97 מ' והגובה – 1.64 מ'. עיצוב הזנב מציג אחוריים קמורים ודלת אחורית משופעת, מראה אופנתי עכשווי אשר נראה לראשונה בלקסוס RX300 הנוכחית ואשר מצליח לשלב גם אלמנטים של האסטרה. פנסי LED דרמטיים למראה מבחוץ יחד עם הדגשי כרום בוהקים, ועיצוב פנים סופר-עתידני (לארבעה נוסעים בלבד) מראים כי למחלקת העיצוב של אופל יש את זה, בהחלט. המושבים הקדמיים נעים על מסילה בודדת ואילו האחוריים ניתנים לקיפול קל ומהיר, תוך יצירת רצפה שטוחה לחלוטין עד המושבים הקדמיים. הדלת האחורית מצויידת בצירים במבנה המכונה ^פנטוגרף^ ואשר גורם לדלת לנוע מעלה וקדימה עם פתיחתה, כדי להקל על הגישה לתא המטען. בצד המכני, האנטארה מצוייד בגרסת-קונספט של מנוע הדיזל 1.9 ל' של אופל, אשר בסיוע צמד מגדשי-טורבו מגיע לתפוקה מרשימה של 212 כ^ס, יחד עם מומנט מרבי של 40.8 קג^מ כבר מ-1,400 סל^ד. עם תיבה אוטומטית בת 6 הילוכים, האנטארה מסוגל להאיץ ל-100 קמ^ש בתוך כ-8 שניות. החדשות הטובות הן כי האנטארה מהווה קדימון לדגם סדרתי – יורש לפרונטרה המיושנת שייצורה הופסק עוד בשנה שעברה. גרסת הייצור תושק כבר בשנה הבאה, ויש לקוות כי תשמור על כמה שיותר מהמאפיינים העיצוביים של דגם הקונספט. ג'נרל מוטורס, אגב, תשתמש בפלטפורמה לא רק עבור דגם של אופל לשוק האירופי, כי אם גם לדגם של מותג סאטורן לצפון-אמריקה אשר יחליף את ה-Vue הנוכחי.