בעקבות מכונית-התצוגה הנהדרת ^קונספט S^ שהוצגה מוקדם יותר השנה בז'נבה, חשפה אתמול למבורגיני בפרנקפורט את הגרסה הסדרתית של הגיארדו פתוחת-הגג, הספיידר. בניגוד לקונספט, שם ישבו הנוסעים בצמד ^תעלות^ נפרדות, הספיידר זכתה לטיפול קונבנציונלי יותר – אך היא עדיין קונברטיבל-על מהממת. בעקבות הסרת הגג עבר המרכב חיזוקים שונים, בעיקר באיזור קורות A, אשר העלו את משקל המכונית ל-1,570 ק^ג – כ-140 ק^ג יותר מהגאיארדו קופה. עם זאת, היא מקבלת את המנוע המחוזק בעל 520 כ^ס, אשר הוצג קודם לא מכבר בגיארדו SE מוגבלת-הייצור (ואשר מופיע החל מדגמי 2006 גם בגיארדו קופה הרגילה). בנוסף, מקבלת הספיידר תיבת הילוכים משלה, עם יחס-העברה כללי מקוצר ופריסת הילוכים רחבה יותר: ההילוך הראשון קוצר בלא פחות מ-27%, ומשם מצטמצמים הפערים בהדרגה עד להילוך השישי, שהוא קצר יותר ב-3.5%. כתוצאה מכל אלה, הבדלי הביצועים לעומת הגאיארדו-קופה זעומים: הספיידר מאיצה מ-0 ל-100 קמ^ש ב-4.3 שניות (4.0 בקופה), ומגיעה למהירות מירבית של 314 קמ^ש כשהגג סגור (קופה: 315 קמ^ש). עם הגג פתוח המהירות המירבית היא 307 קמ^ש. הספיידר מצויידת בגג רך הנפתח או נסגר בתוך כ-20 שניות, בסיוע מערכת אלקטרו-הידראולית. במקביל להשקת הספיידר, עברו שאר דגמי למבורגיני עדכונים קלים. בנוסף למנוע הגאיארדו המחוזק המוזכר לעיל, השינויים מתבטאים בעיקר בתחום האבזור והאופציות. במורצ'ילגו, השינוי העיקרי הוא הוא הוספת אופציה לבלמים קרבון-קרמיים.