לאחר שהוצגה כקונספט C בתערוכת ז'נבה 2004, ולאחר אי אלו שינויים מול דגם הקונספט, פולקסווגן מציגה רשמית את ה-EOS (אלת השחר היוונית). ה-EOS מצטרפת לשוק הקופה-קבריולה התחרותי שכולל את המגאן CC, פז'ו 307 CC ואופל אסטרה CC. היא מציגה מידות גדולות יחסית – אורך 4.41 מ', רוחב 1.79 מ', וגובה של 1.44 מ'. כמובן שגם ל EOS יש גג קשיח מתקפל, אם כי הוא בעל חמישה חלקים (לראשונה בקטגורית ה-CC, לטענתם), המאפשרים מגוון אופציות רב יותר למצב הגג וכניסת הרמונית ועדיפה מבחינה ויזואלית לתוך תא המטען, כך פולקסווגן. בניגוד למצב הקיים אצל המתחרות, כאשר הגג פתוח אין שום דבר מעל ראשם של הנהג והנוסע לצידו, מה שגם מאפשר כניסה קלה יותר לרכב כאשר הגג פתוח. גם כאשר הגג סגור נכנס אור לתא הנוסעים, ונותן הרגשה אוורירית יותר. במידה וחלילה תתהפכו עם הEOS, קיימת קשת התהפכות נסתרת לראשי הנוסעים אשר תצא ממחבואה מאחורי המושבים האחוריים, בתוך רבע שנייה. ה-EOS מגיעה עם ארבעה מנועי בנזין בעלי ארבעה צילינדרים, 1.6 ל' 115 כ^ס, 2.0 ל' FSI 150 כ^ס, 2.0T ל' 200 כ^ס, ו V6 3.2 ל' בעל 250 כ^ס, גרסה זו תעצור את הסטופר בתוצאה של 7.3 ש' בתאוצה ל100 קמ^ש, ותספק מהירות סופית של 248 קמ^ש. כמו כן קיים לוגם סולר אחד בעל 140 כ^ס. תיבת ה-DSG מגיעה כסטנדרט עם מנוע הV6 ואופציונאלית בגרסת הבנזין המוגדשת ובדיזל. נפח תא המטען כאשר הגג פתוח הוא 205 ל' בלבד ו-308 ל' כאשר הגג סגור. בתחום הבטיחות מצוידת ה-EOS בבקרת יציבות (ESP), זוג כריות אוויר קדמיות וזוג כריות צד אשר בזמן תאונה יכסו את שטחם של חלונות הצד, ולכן משמשות למעשה גם בתור כריות וילון, בנוסף לכריות צד. מערכת מיזוג האוויר פועלת באופן שונה בהתאם למצב הגג (פתוח או סגור). רשימת התוספות האופציונאליות כוללת מערכת קול משוכללת בעלת הספק של 600W, של חברת Dynaudio שיוצרה במיוחד לשימוש ב-EOS ומתחשבת בקשיים הקיימים למערכת קול ברכב פתוח, פנסי בי קסנון עם אופציה נוספת לתזוזה מתואמת להגה ועוד.