חברת מגנה-שטייר האוסטרית מציגה בתערוכת פרנקפורט את רכב-הקונספט הזה, שנראה יותר כמו מכונית-מסלול שעברה הסבה קלילה לכביש. השם הוא MILA, וייחודו הוא בהנעה – מקור האנרגיה הוא גז טבעי מעובה, CNG, אותו רואה מגנה-שטייר כמקור אנרגיה חליפי מצויין, בעל נצילות גבוהה משל דלק רגיל וכמובן עם יתרון של ידידותיות לסביבה. ה-MILA החד-מושבית היא בעלת תצורה קלסית של מכונית מירוץ – מנוע מרכזי, הנעה אחורית. המכונית מתוכננת להיות קלת-משקל במיוחד, עם תכנון מודולרי המאפשר פיתוח מספר דגמים על אותו בסיס. המנוע, בנפח 1.6 ל', הוא מנוע בנזין במקורו אשר עבר הסבה פשוטה לפעולה על גז (בלבד, אגב) על ידי החלפת המזרקים. ההספק הוא 150 כ^ס, וזה מספיק כדי להאיץ את ה-MILA ל-100 קמ^ש ב-6.9 שניות ולהגיע למהירות מירבית מעל 200 קמ^ש. המרכב עשוי פוליאסטר מחוזק בסיבי זכוכית מגנה-שטייר אינה מייצרת מכוניות הנושאות את שמה, אלא מספקת שירותי הנדסה וייצור ליצרנים אחרים. דוגמה קלסית לכך הוא ה-G-קלאס של מרצדס, אשר מיוצר על-ידי מגנה-שטייר מאז 1979. גם במקרה זה היא מצהירה כי התאם למדיניות החברה היא לא מתכננת לייצר בעצמה את ה-MILA. המכונית מוצגת כהפגנת יכולת הפיתוח וההנדסה שלה – אבל לקראת אפשרות לייצור רכב דומה בעתיד, בשותפות עם אחד מיצרני הרכב האחרים. לפי מחקרים שעשתה החברה יש מקום בשוק גם לרכב קיצוני מסוג זה. לדבריה, ניתן להשלים את הפיתוח וההערכות לייצור בתוך פחות משנתיים. מגנה-שטייר מצהירה כי בעתיד הקרוב תתמקד בפיתוח מנועים מונעי-גז, ללא קשר לפרוייקט ה-MILA.