השם שניצר מוכר בודאי ללא מעטים מכם, אך לא כיצרן מכוניות: החברה הגרמנית עוסקת בשיפורים שונים – מכניים ועיצוביים – למכוניות ב.מ.וו. אך פה-ושם ניסתה שניצר בעבר את כוחה במכוניות קונספט, כמו למשל ה^טופסטר^ מ-2003, על בסיס ב.מ.וו Z4 (עם מנוע V8 וגג קשיח). בתערוכת פרנקפורט הנוכחית מציגה שניצר (או בשמה המלא AC-שניצר) מכונית קונספט המבוססת על הב.מ.וו M6, אשר עונה לשם Tension – דהיינו מתח (פיזי או פסיכולוגי). העיצוב החיצוני הדרמטי כולל חלקי מרכב חדשים המעניקים מראה אגרסיבי ומרחיבים את המכונית ב-5 ס^מ, יחד עם קימורים נדרשים כדי לכסות על חישוקי ^20 דרמטיים לא פחות, פיתוח חדש בו הושם דגש על השגת קוטר גדול ככל האפשר יחד עם הפחתה במשקל. החישוקים הללו נושאים צמיגים בחתך סופר-נמוך – 285/35 מלפנים ו-325/25 מאחור. מערכת המיתלים עברה טיפול מקיף – הנמכה ב-30 מ^מ, הקשחה והחלפת רכיבים לרמה של מכונית-מסלול. הוספת מוט-חיזוק (סטראט) והגדלת קוטר מוטות-הפיתול תרמו עוד קשיחות. הבלמים הקדמיים הוחלפו לקליפרים בעלי 8 בוכנות, יחד עם דיסקים חדשים ומוגדלים. מנוע ה-V10 טופל קלות עם מערכת פליטה חדשה ושדרוג מערכת ניהול המנוע. התפוקה עלתה מ-507 ל-552 כ^ס, עם מומנט מירבי של 55.1 קג^מ (המשוג ב-6,200 סל^ד!). בנוסף לתאוצה מהירה עוד יותר ל-100 קמ^ש – רק 4.5 שניות – יכולה ה-Tension להגיע עד 325 קמ^ש, בזכות הסרת הגבלת המהירות המקורית. איו היתה שניצר מוכרת את ה-Tension, העלות היתה למעלה מרבע מיליון אירו – אבל החברה מצהירה במפורש כי מדובר בקונספט בלבד ואין כל כוונה לייצר אותה.