למבחן מקומי ליגואר XK החדשה. לאחר שחשפה בפנינו את הקופה החדשה שלה, ה-XK, לפני כשבועיים, המתינה יגואר ממש עד תערוכת פרנקפורט כדי להציג גם את גרסת הקונברטיבל. הבסיס המכני זהה לקופה, כמובן, אך הXK קונברטיבל מצויידת בגג רך (מעודד לראות שיש עוד יצרנים שנמנעים מלצעוד בנתיב הקופה-קבריולה), אשר מתקפל חשמלית בתוך 18 שניות בלבד. כמו הקופה, הקונברטיבל נהנית משימוש באלומיניום עבור המרכב כדי להציג נתון משקל נמוך יותר לא רק מה-XK-קונברטיבל היוצאת, אלא גם מכל המתחרות הישירות: 1,635 ק^ג בלבד. אלומיניום הוא גם החומר ממנו עשויות זוג קשתות-הגנה הנשלפות אוטומטית במקרה התהפכות להגנה על הנוסעים. כמו בקופה, בשלב זה מוצע רק מנוע ה-4.2 ל' V8 האטמוספירי, עם 300 כ^ס, בצירוף תיבה אוטומטית 6 הילוכים; הביצועים המוצהרים הם 0 ל-100 ב-6.3 שניות, ומהירות מירבית מוגבלת ל-250 קמ^ש. שיווק הקונברטיבל החדשה מיועד לתחילת 2006.