שני רכבי הקונספט הטריים של ג'יפ מראים יותר מכל על חשיבה מסחרית מובהקת של המותג: בעקבות ההתרככות שעברו דגמי המותג למעט הרנגלר בשנים האחרונות, ה'קומפס' (Compass, מצפן, שתי תמונות עליונות משמאל) וה'פטריוט' (תמונה ראשית ושתי תמונות תחתונות) הם כלים קומפקטיים מעודנים המכוונים לבטן הרכה של שוק רכבי הפנאי. ג'יפ משתמשת בשפה עתידית מעורפלת לגבי המשמעות המעשית של שני הדגמים הללו: לפי ההודעה לעיתונות, השניים ^רומזים^ לעבר שני דגמי-פנאי עתידיים שמותג ג'יפ ^עשוי^ לייצר לשוק העולמי, ולא בעתיד הרחוק – זה יכול לקרות כבר בשנה הבאה (ואם תשאלו אותנו, זה בדיוק מה שיקרה, וגרסאות הייצור לא יהיו שונות מהותית מאלו המוצגות בפרנקפורט). עם ^פוטנציאל^ למנוע 2.4 ל' חדש וכן מנוע דיזל 2.0 ל' מתקדם, הקומפס והפטריוט ^עשויים^ לקבל תמסורת CVT רציפה. ההודעה לעיתונות מדברת גם על ^טכנולוגיית ג'יפ חדשה לגמרי^ שתקנה לצמד הדגמים יכולת 4x4, אבל אנחנו לא היינו בונים על כך יותר מדי. ג'יפ אינה מפרטת יותר מכך לגבי ממדים, מערכות הנעה או כל פרט מכני אחר.