לזרם ההשקות בתערוכת פרנקפורט מצטרפת מתיחת הפנים של ה-A4 קבריולה. הגרסה הפתוחה מיישרת קו עם ה-A4 סדאן וסטיישן, שיישרו קו מצידן כבר לפני כשנה בהתאם לשפת העיצוב החדשה של אודי. עיצובית, מקבלת הקבריולה פנים דומות לאלו של הגרסה הסגורה, עם שבכה גדולה ורבועה הנמתחת כמעט עד לתחתית הפגוש ופנסים בעיצוב חדש. מאחור צורת הפנסים נשארה דומה, אך הם קיבלו מראה עדכני יותר. לסיום העדכון החיצוני ניתן למצוא חישוקים חדשים. מתחת למכסה נמצאים עדכונים נרחבים יותר, כאשר שלושה מארבעת המנועים המוצעים בעת ההשקה הם חדשים בקבריולה. הראשון הוא ה-2.0 ליטר טורבו FSI בעל ה-200 כ^ס ו-28.6 קג^מ. הוא יאיץ את המכונית ל-100 קמ^ש ב-7.9 שניות ועד ל-238 קמ^ש. השני הוא ה-3.2 V6 FSI בעל ה-255 כ^ס ו-33.7 קג^מ (6.8 שניות ו-250 קמ^ש מוגבלים בהתאמה). השלישי הוא מנוע הדיזל 3.0 V6 TDI המשופר מ-204 כ^ס ל-233 סוסים, ו-45.9 קג^מ (7.3 שניות ו-242 קמ^ש בהתאמה). המנוע הותיק בהיצע ה-A4 קבריולה יהיה ה-1.8 טורבו המוכר בגרסת 163 כ^ס ו-23 קג^מ (9.4 שניות ו-226 קמ^ש). תיבות ההילוכים תהיינה ידניות בעלות 5 ו-6 הילוכים או טיפטרוניק 6 הילוכים בגרסאות הקוואטרו. תיבה רציפה תשווק בצמוד לגרסאות ההנעה הקדמית. מערכת המתלים עברה שינוי מקיף לטובת פשרה עדיפה בין התנהגות כביש לנוחות נסיעה. מערכות ההיגוי והבלמים שופרו גם כן והתווספה אופציה לגג אקוסטי מיוחד שמקטין את רמת הרעש בתא הנוסעים. כפי שניתן לראות בתמונות, גם גרסת S4 ספורטיבית צפויה להצטרף להיצע הקבריולה בעתיד הקרוב.