למכונית התצוגה שבתמונות קוראים 20Cup. זוהי מכונית שלטענת פיז'ו ^מהווה את הבסיס ליצירת נוכחות חזקה על מסלול המרוצים^, אשר אליו היא מתכננת לחזור לפי הודעתה מלפני מספר חודשים. ה-20Cup מתהדרת בשלושה גלגלים בלבד, שניים מלפנים ואחד רחב במיוחד מאחור. למכונית שלדה מקרבון ומקום לשניים, היושבים כמעט בגובה האספלט. יחידת הכוח מורכבת ממנוע חדש, שנבנה בשותפות עם חברת ב.מ.וו, לו ארבעה צילינדרים, הזרקה ישירה, מגדש טורבו ונתוני הספק ומומנט של 170 כ^ס ו-24.5 קג^מ בהתאמה. משקל המכונית 500 ק^ג בלבד, כך שיחס ההספק/משקל שלה מרשים ביותר. הכוח מועבר לגלגלים בקדמיים דרך תיבה סיקוונסיאלית בת ששה הילוכים, המופעלת באמצעות דוושות על גבי ההגה. משקל המנוע, המורכב מלפנים, נשען כולו על הגלגלים הקדמיים, ליצירת כוח הצמדה והנמכת מרכז הכובד. על הגלגל האחורי (ברוחב 377 מ^מ!) כמעט ואין משקל, והוא משמש אך ורק להפניית המכונית. מידותיה של הטריפוד הקטנה 363 ס^מ לאורך, 177 ס^מ לרוחב, 116 ס^מ לגובה ו-231 ס^מ לבסיס הגלגלים. על גלגל ההגה מורכב בנוסף לדוושות העברת ההילוכים גם מסך נגיעה הנשאר מאוזן ללא קשר להפניית ההגה. המסך מציג, מלבד כל המחוונים הנחוצים, גם נתוני האצה בשני הצירים. המכונית מהווה בעצם קדימון לא רק למה שאנו עתידים לראות על מסלול המרוצים (אם כי בתצורה קונבנציונלית יותר), אלא גם ל-207 המתקרבת לייצור, לפחות מבחינת עיצוב חלקה הקדמי.