קאיה חשפה היום פרטים ראשונים אודות המגנטיס החדשה, שתחליף את הדגם הנוכחי בעל אותו שם. בסיס הגלגלים של המגנטיס החדשה צמח ב-2 ס^מ ל-272 ס^מ, אם כי האורך הכללי נותר ללא שינוי, 473 ס^מ, ואילו הרוחב דווקא הצטמק מעט, מ-182 ל-180.5 ס^מ; גידול משמעותי חל בגובה, מ-141 ל-148 ס^מ. כמקובל לאחרונה אצל קאיה, המגנטיס חולקת את הבסיס המכני עם הסונטה החדשה של יונדאי, אם כי היא קטנה יותר בשיעור זניח בכל הממדים פרט לגובה (ובמפתיע, בסיס הגלגלים המוצהר קטן בס^מ מזה של הסונטה). מנוע ה-2.4 ל' החדש שהושק עם הסונטה ישרת גם כאן, אך לא מנוע ה-V6 בנפח 3.3 ל'; במקומו, תוצע המגנטיס עם ה-V6 הנוכחי של יונדאי, בנפח 2.7 ל'. באירופה יוצעו בנוסף צמד מנועי 2.0 ל', בנזין ודיזל, כפי שמתוכנן לסונטה. לגבי כל המנועים טרם נמסרו נתוני הספק כלשהם. קאיה מצהירה על אבזור סטנדרטי עשיר כולל 6 כריות אוויר תקניות, מערכות העזר האלקטרוניות המקובלות, חיישני חניה ומשענות-ראש אקטיביות. המגנטיס משלימה רענון מרשים של היצע דגמי קאיה, החל מהפיקנטו הקטנה, דרך הריו שהושקה אשתקד, הסראטו הטריה, הספורטאז', הקרניבל (שהוצגה מוקדם יותר השנה בתערוכת שיקגו; השיווק טרם החל) ועכשיו גם המגנטיס.