סדנת השיפורים הגרמנית גריגר נוהגת לשפר כלי רכב אמריקאיים ובמיוחד האמרים, כפי שראינו כבר בעבר. הפעם הם החליטו ליצור את ההאמר המהיר בעולם, לשם כך השתמשו ב-H2 קטנטן וחלוש, ותקעו בו מנוע V8 בנפח 7.0 ליטר, שהגיע היישר מהקורבט C6. טיפול קפדני בראשי הצילינדרים, מערכת התזמון והאגזוז, ועוד פרט קטן בדמות מגדש-על בחיבור עם מצנן ביניים, העלו את נתון ההספק ל-700 כ^ס ב-5500 סל^ד , בעוד נתון המומנט התייצב על 92.2 קג^מ ^בלבד^ שמסופקים ב-4260 סל^ד. להשלמת החבילה נעשה שימוש בתיבה אוטומטית מחוזקת בעלת 4 הילוכים (בלבד?) וצמיגי 325 מ^מ היושבים על חישוקי 28 אינץ' (לא יכלו להגיע למספר עגול כמו 30?). כל זה מטיס את הסופר-האמר, השוקל 3.1 טון, ל-100 קמ^ש בתוך 6.5 שניות בלבד, ועד למהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ^ש. מה, זה הכל?