האמר-פלצת

מנוע של קורבט ומגדש-על? כן, זה מספיק בשביל 250 קמ"ש. בהאמר

סדנת השיפורים הגרמנית גריגר נוהגת לשפר כלי רכב אמריקאיים ובמיוחד האמרים, כפי שראינו כבר בעבר. הפעם הם החליטו ליצור את ההאמר המהיר בעולם, לשם כך השתמשו ב-H2 קטנטן וחלוש, ותקעו בו מנוע V8 בנפח 7.0 ליטר, שהגיע היישר מהקורבט C6. טיפול קפדני בראשי הצילינדרים, מערכת התזמון והאגזוז, ועוד פרט קטן בדמות מגדש-על בחיבור עם מצנן ביניים, העלו את נתון ההספק ל-700 כ^ס ב-5500 סל^ד , בעוד נתון המומנט התייצב על 92.2 קג^מ ^בלבד^ שמסופקים ב-4260 סל^ד. להשלמת החבילה נעשה שימוש בתיבה אוטומטית מחוזקת בעלת 4 הילוכים (בלבד?) וצמיגי 325 מ^מ היושבים על חישוקי 28 אינץ' (לא יכלו להגיע למספר עגול כמו 30?). כל זה מטיס את הסופר-האמר, השוקל 3.1 טון, ל-100 קמ^ש בתוך 6.5 שניות בלבד, ועד למהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ^ש. מה, זה הכל?

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.