כשהונדה חשפו את הסיביק-קונספט, התפללנו שהעיצוב יעבור לגרסה הסדרתית עם מינימום שינויים. תמונות רשמיות ראשונות שחשפה הונדה מראות כי תפילותינו נענו - הגרסה הסדרתית זהה ל^קונספט^, כולל מבנה ה^כאילו 3 דלתות^ עם הידיות החבויות במסגרת החלון. התוצאה הסופית רחוקה מאוד מהאנמיות של הדגם המוחלף. אולי עכשיו הפרסומת של הונדה על ^לשכוח שאתה במכונית משפחתית^ יהיה קצת יותר מתאים. אבל חוץ מהתמונות הרשמיות, נחשפו גם פרטים ראשונים, ואלו מחזקים את ההרגשה כי הונדה הבינה את הטעות שעשתה בדגם הנוכחי, עת נטשה את המסורת והאופי הספורטיביים, שמהווים מרכיב מהותי בתדמיתה. הדור השמיני של הסיביק, שיוצג לראשונה בפרנקפורט, קטן במעט מהדור היוצא, וזה בהחלט חריג בעולם הרכב המתנפח-תמידית - אורך הדגם החדש 4.25 מ' (4.29 בנוכחי), רוחבו 1.76 מ' (1.72 מ') וגובהו 1.46 מ' (1.50 מ') ובסיס הגלגלים עומד על 2.64 מ' - נתון נדיב למדי. למרות הקיצוץ באורך, נפח תא המטען דווקא גדל משמעותית, ועומד עתה על 485 ליטר (כולל תא תחתון, כמו ב-FR-V), לעומת 370 ליטר בדגם היוצא (בגרסת האצ'-בק). פנים הרכב זכה גם הוא לטיפול הולם עם עמדת נהיגה הפרושה סביב הנהג בצורת גורן, כאילו מבהירה למי באמת מיועד הרכב. ניתן לתמונה לדבר במקומנו, אבל נגיד רק שאנחנו אוהבים את מה שאנחנו רואים. את תא המנוע יאכלס אחד משלושה מנועים - מנוע 1.4 ליטר, 83 כ^ס, יוצע בתחתית ההיצע, אבל המנוע העיקרי בארץ יהיה ככל הנראה (אלא אם מאיר ישכנעו את הונדה לייצר גרסת 1.6 ליטר במיוחד עבורנו) מנוע ה-1.8 ליטר שמפיק 140 כ^ס. באופן מפתיע הונדה מצהירה על צריכה ממוצעת דומה לשני המנועים - קצת יותר מ-16 ק^מ לליטר למנוע הקטן, ו-16 בדיוק לגדול יותר. למי שזה לא מספיק חסכוני עבורו מייעדת הונדה את מנוע הדיזל המוכר (והיחיד) שלה - 2.2 ליטר, 140 כ^ס, לגביו מצהירים הונדה על צריכה ממוצעת של כמעט 20 ק^מ לליטר. הסיביק תוצע עם תיבה ידנית שישה הילוכים בכל הדגמים ועם תיבה אוטומאטית, גם היא בעלת שישה הילוכים, בדגמי הבנזין. התוכניות לעתיד כוללות גרסה היברידית וגרסת TYPE-R ספורטיבית. אולם שתי הגרסאות הללו יוצעו במרכב שלוש דלתות בלבד, שיוצג רק שנה אחרי תחילת שיווק המרכב מחומש הדלתות.