ביום שישי חשפה יגואר את ה-XK החדשה, ובהחלט בזמן – ה-XK הנוכחית הושקה עוד ב-1996 (אם כי עברה מאז מספר עדכונים, כמובן). הקופה החדשה גדולה מקודמתה בכל הממדים, אם כי לא בשיעור ניכר – האורך הכללי גדל רק ב-4 ס^מ ועומד על 4.79 מ'. בסיס הגלגלים, לעומת זאת, גדל ב-16 ס^מ משמעותיים ל-2.75 מ', עם שיפור תואם במרחב הפנים (אם כי ה-XK עדיין מוגדרת כ-2+2). העיצוב קרוב מאד לזה של ה-Advanced Lightweight Coupe, מכונית הקונספט שהוצגה בתחילת השנה בתערוכת דטרויט – כאשר כבר אז היה ברור (ואף הוצהר במפורש מאוחר יותר) כי למעשה מדובר ב-XK החדשה. בשלב זה הוצגה רק גרסת קופה אך בהמשך, כמובן, תתווסף גם קבריולה. המרכב עשוי כולו אלומיניום, על בסיס הטכנולוגיה שיושמה קודם לכן ב-XJ. כתוצאה מכך התקבל שיפור של 31 בקשיחות המרכב – יחד עם חסכון במשקל: בניגוד למגמה השוררת כיום, ה-XK החדשה קלה מקודמתה בכמה עשרות קילוגרמים. לדברי יגואר, ה-XK קשיחה ממתחרותיה העיקריות בשיעור המגיע עד 90%, והפער במשקל לטובתה מגיע עד 180 ק^ג. המנוע הוא אותו V8 המוכר של יגואר בנפח 4.2 ל', אך – לדברי יגואר – עם שינויים מהותיים לעומת המנוע הנוכחי, כולל הזרקת-דלק חדשה. התפוקה לא השתנתה לעומת הדגם היוצא – 298 כ^ס. לעומת זאת, תיבת 6 הילוכים אוטומטית חדשה מיישרת קו עם המתחרות: היא מצויידת באפשרות לתפעול ידני באמצעות משוטים על ההגה. גרסה חזקה יותר תצטרף גם היא מאוחר יותר. רשימת הטכנולוגיה החדשה ארוכה וכוללת מערכת ABS חדשה ומשופרת; אפשרות לבקרת-שיוט אדפטיבית עם פונקציית התראה על גורמים הנמצאים בנתיב הנסיעה, Forward Alert; פנסים עוקבי-הגה; בקרת יציבות דינמית משולבת בבקרת משיכה, Trac DSC; משענות-ראש אקטיביות; וגם ועל כך מגיע ליגואר צל^ש, מכסה-מנוע המתוכנן ל^הקפצה^ בעת פגיעה בהולך-רגל כדי ליצור שיפוע שיסייע להקטין את חומרת הפגיעה. המכירה בפועל תחל בראשית 2006.