לא מכבר סיפרנו לכם על המוצר החדש מבית לוטוס: Circuit Car, מכונית-מסלול המבוססת על האליז. באותה עת פורסמו רק איורים של המכונית החדשה, ללא נתונים טכניים. עכשיו מפרסמת לוטוס תמונות ראשונות של המכונית האמיתית, יחד עם נתונים חלקיים. כאמור, הבסיס הוא השלדה קלת-המשקל של האליז, עם רכיבי אלומיניום המודבקים זה לזה באפוקסי בתוספת תת-שילדה אחורית מצינורות פלדה. על השילדה מותקן מרכב עשוי פיברגלס והניתן להסרה מהירה לצורך תיקון או החלפה קלה בתנאי מסלול. בזכות המרכב הפתוח והמינימליזם הטבעי של מכונית שאינה מיועדת לכביש הציבורי, ה'סירקיט קאר' שוקלת 650 ק^ג בלבד. המנוע הוא עדיין במקורו ה-1.8 ל' מתוצרת טויוטה, אך כאן – בדומה למנוע האקסיג' 240R, מקבל תגבורת של מגדש-על, המעלה את ההספק ל-243 כ^ס (בריטיים; ב-PS אירופי זה יוצא 246) ב-8,000 סל^ד; המומנט המירבי הוא 24.1 קג^מ, שמגיעים ב-7,000 סל^ד. עם יחס הספק-משקל של כ-380 כ^ס לטון, לא פלא שלוטוס מדברים על האצה מעמידה ל-100 קמ^ש בפחות מ-4 שניות, ול-100 מייל בשעה (כ-160 קמ^ש) בתוך פחות מ-9 שניות. בנוסף למנוע זה תוצע גם גרסה חלשה יותר ל'מתחילים', עם המנוע הבלתי-מוגדש של האליז, בעל 190 כ^ס. בשני המקרים התיבה היא בת 6 הילוכים. המיתלים כוללים רכיבים מהשורה הראשונה: קפיצי אייבאך ובולמי בילשטיין. כאופציה, ניתן לבחור בבולמי אוהלינס מתכווננים. מערכת הבלמים כוללת דיסקים מאווררים ומחוררים בכל הגלגלים, עם קליפרים מתוצרת לוקהיד מלפנים וברמבו מאחור, ויש גם ABS. הלקוחות יוכלו לבחור בין מגוון של צמיגי יוקוהאמה, עד וכולל סליקס למסלול רטוב או יבש; לרשותם יעמוד גם מבחר של חישוקים מסוגים שונים לפי השימוש המיועד, ברוחב 7 או 8 אינץ'. רשימת האופציות הארוכה כוללת גם דיפרנציאל אחורי מוגבל-החלקה, כנף אחורית כפולה במקום היחידה הסטנדרטית, מושב נוסף לנוסע, רתמת-מירוץ עם 6 רצועות,והסעיף המסקרן ביותר – חבילה המאפשרת לבעל המכונית להפוך אותה באופן פרטי לחוקית-לכביש. הסירקיט-קאר תערוך את הופעת הבכורה הציבורית הראשונה שלה כבר בסוף השבוע הקרוב, בתחרות טיפוס-גבעה (Hillclimb) שיערך במסלול העתיק ביותר בעולם, Shelsley Walsh. תחרות זו תתקיים במסגרת אירוע חגיגת 100 שנה למסלול המדובר. המכירה לציבור תחל רק באמצע 2006, במחיר שיתחיל מכ-25,000 ליש^ט לגרסת ה-190 כ^ס. קצב הייצור המתוכנן הוא כ-100 יחידות בשנה.