עד שאנשי השטח הקשוחים מבריטניה כבר מציגים דגם ^כביש^, הם לא מתאפקים וזורקים גם אותו לבוץ, כדי לבדוק אם הוא אכן מהמשפחה... אתם בוודאי זוכרים את ה^ריינג' ספורט^ שהציגה לנד-רובר, שאמור להיות הדגם בעל הנטיה הגדולה ביותר לכביש בהיצע שלה. הוא קיבל מתלים מונמכים עם מערכת ייצוב אלקטרונית ומנועים מחוזקים במטרה להציג ביצועי כביש חסרי תקדים בהיסטורית החברה. אבל כנראה שלמהנדסים בלנד-רובר קשה להיפרד מהשטח, ולכן דאגו שהמפרט יכלול גם יחס העברה נמוך ואת מערכת הטריין רספונס שמוכרת מהדיסקו 3. עכשיו החליטו אנשי החברה להוכיח סופית כי הריינג'-ספורט אכן מכיל את הגנים המשפחתיים, ושלחו אותו לחצות את הג'ונגלים של דרום מזרח אסיה במסגרת תכנון המסלול למסע ה-G4 של 2006. צוות החלוץ חצה את יערות העד של לאוס וויטנאם רכוב ע^ג שני ריינג'-ספורט ומדווח, כמובן, על יכולת שטח ראויה לשם. שיהיו בריאים הבריטים האלו, בשביל מה יש להם דיפנדר בהיצע?