רנו הכריזה היום על השקתו של מנוע דיזל חדש בנפח 2.0 ליטר, שפותח בשיתוף עם חברת ניסן. המנוע החדש יערוך את הופעת הבכורה שלו בחרטומה של הלגונה, עם הספק של 150 כ^ס (ב-4,000 סל^ד) ומומנט של 34.7 קג^מ (ב-2,000 סל^ד). כמקובל בחברה, ובכלל, יוצעו בעתיד גרסאות הספק נוספות של המנוע, כשההספק הגבוה ביותר שהוצהר עומד על 175 כ^ס מכובדים למדי, והוא יותקן בדגמים נוספים של שתי החברות. המנוע החדש מתהדר בכל רשימת המלאי הנדרשת ממנוע דיזל מודרני – הזרקת מסילה משותפת, מזרים פיאזואלקטריים, יחס דחיסה נמוך יחסית של 16:1, מסנן חלקיקים שאינו דורש החלפה או טיפול ותכנון ששם דגש על הפחתת הרעש והוויברציות. בנוסף מתהדר המנוע בסידור שסתומים לא קונבנציונאלי – בכל צד של תא השריפה נמצא שסתום יניקה ושסתום פליטה, במקום הסידור הרגיל המפריד בין השסתומים. סידור זה אומנם דורש מבנה סעפות מסובך יותר (בין שאר הדברים) אבל מאפשר לדברי רנו פיזור גזים יעיל יותר בתא הבערה לטובת הספק וניצולת משופרים. בגרסת ה-150 כ^ס מצליח המנוע להאיץ את הלגונה למאה תוך 8.9 שניות ולהביא אותה למהירות של 215 קמ^ש. תיבת ההילוכים המזווגת למנוע חדשה גם היא – או ליתר דיוק פיתוח של תיבה נוכחית של רנו – ומציעה שישה הילוכים, עם תפעול ידני בלבד. לא ברור אם הופעת המנוע החדש (שיחל להימכר בצרפת כבר ביולי) משמעה סוף שירותו של מנוע ה-2.2 ליטר בעל ההספק הזהה. יתכן והמנוע הוותיק ימשיך להיות מוצע עם תיבה אוטומטית עד שכזו תוצע גם במנוע החדש.