ה-TT החדשה תוצג כנראה כבר בתערוכת ז'נבה הקרובה, אבל זה לא מונע מאודי להתקין ב-TT הנוכחית מנועים מחוזקים. באופן לא מפתיע, לא מדובר בשיפור מהותי או מנועים חדשים לחלוטין, אלא בגרסאות מחוזקות מעט של מנוע ה-1.8 המוגדש שמאכלס את תא המנוע של ה-TT מאז הופעתה. ה-TT הבסיסית בעלת ההנעה הקדמית (פתוחה או קופה) תונע מעתה ע^י גרסת ה-163 כ^ס של המנוע, שהופיעה כבר מזמן במכוניות אחרות של הקונצרן, במקום גרסת ה-150 כ^ס. ואת מנוע ה-180 כ^ס יחליף מנוע עם 190 כ^ס. המומנט הוא 23 ו-24.5 קג^מ, בהתאמה. הביצועים השתפרו קלות, כצפוי – הגרסה החלשה יותר מגיעה עתה ל-224 קמ^ש (במקום 220 קמ^ש) בעוד הגרסה החזקה מגיעה ל-232 (במקום 226) ומאיצה למאה ב-7.4 שניות (במקום 7.8 ש').