היום (ד') נערכה ההשקה לעיתונאים של הפאסאט החדשה (B6), עליה כתבנו לפני מספר חודשים. בסוף השבוע תתקיים ההשקה ללקוחות בחוות רונית (שישי עד ראשון, 15-17 ליולי). הפאסאט החדשה מכוונת גבוה לעבר קטגורית הפרימיום בה מתחרות גם ב.מ.וו ואודי. היא פונה אף יותר מבעבר אל מנהלי חברות, בעלי מקצועות חופשיים ומשפחות אמידות. צ'מפיון, יבואנית פולקסווגן, מכוונת ליעד מכירות של כ-1,100 כלי רכב מדגם הפאסאט החדשה עד לסוף השנה הקלנדרית. היבואנית מקווה למלא את רובו של יעד זה עוד במסיבת ההשקה המתוכננת לסוף השבוע, אליה הוזמנו אלפי לקוחות פוטנציאלים. בשלב ראשון יגיעו שני דגמים: בנזין FSI בנפח 2.0 ליטר ובהספק של 150 כ^ס ודיזל TDI בנפח 2.0 ליטר ובהספק של 140 כ^ס, המוכרים מדגמים אחרים של הקונצרן. דגם הבנזין משתמש בתיבת טיפטרוניק בעלת 6 הילוכים, בעוד הדיזל נעזר בתיבת DSG רובוטית בעלת מספר זהה של הילוכים. בעוד מספר חודשים יתחיל גם יבוא גרסת הטורבו בנזין (200 כ^ס). גרסאות זולות יותר לא תיובאנה בזמן הקרוב, ואת המשבצת הזאת צפויה לתפוס הג'טה החדשה שתגיע עד סוף השנה. עוד לא ידוע מה יעלה בגורלן של גרסאות ה-V6 וה-TDI הגבוהות (250 ו-170 כ^ס בהתאמה). מחירים? גרסת הבסיס של הבנזין תעלה כ-199 אלף שקלים. גרסת לקצ'ורי מאובזרת יותר תימכר ב-215.5 אלף שקלים. גרסת הייליין תעלה כ-240 אלף שקלים. מחיר הדיזל יהיה 215.5 אלף שקלים לגרסה בסיסית ו-232 אלף שקלים לגרסת לקצ'ורי. חברת צ'מפיון הציגה בהשקה גם את תוכניותיה לעתיד הקרוב. בנוסף לדגמים החדשים שכבר הושקו בארץ, ביניהם פולו החדשה, קאדי לייף, קראוול, גרסת ה-V6 של הטוארג וכמובן הפאסאט, עומדות להגיע ארצה גם הגולף GTI (עוד כחודש), גולף פלוס (בספטמבר), הג'טה (עד סוף השנה) וגרסאות הוריאנט (סטיישן) והטורבו של הפאסאט מעט אחר כך. לקראת שנת הדגם 2007 מבטיחים בצ'מפיון לנסות ולהביא ארצה את גרסת ה-GTI של הפולו, לכשתצא. עוד ייעשו מאמצים לייבא את הגולף פלוס ואת דגמי הקרוס בעלי יכולת השטח המסוימת, שעתידים לצאת בקרוב.