משפחת ספאלינו מקליפורניה ביצעה עסקת ליסינג למכונית חדשה. עובדה זו איננה מעניינת כשלעצמה, אך כאשר לוקחים בחשבון את סוג המכונית התמונה משתנה. המכונית אותה חכרה המשפחה (אב, אם ושתי בנות) היא הונדה FCX – מכונית מונעת בתאי דלק. זוהי מכונית תא הדלק הראשונה המסופקת ללקוחות פרטיים, ובכך חשיבותה. לאלו שאינם זוכרים את מהות הטכנולוגיה, הסבר קצר: בתוך תאי הדלק יש מימן, ובעזרת תגובה כימית בינו לבין חמצן הנמצא באוויר, נוצרת מספיק אנרגיה במנוע החשמלי בשביל להניע את גלגלי המכונית. תוצר הפליטה של תהליך זה הוא מים, ובכך טכנולוגיית תא הדלק הרבה יותר ידידותית לסביבה מאשר מנועי הבנזין הרגילים. הסיבות לחוסר ההופעה של מכוניות תא הדלק בשוק הפתוח במשך השנים הן בעיות טכנולוגיות לא פשוטות, המונעות ממכוניות אלו להיות תחרותיות. בין השאר מדובר בניצול אנרגיה נמוך המצריך משקל כבד של תאי הדלק בכדי ליצור טווח נסיעה סביר, וכן שימוש בחומרים מאוד לא ידידותיים לסביבה בזמן התהליך הכימי, אשר עלולים לגרום נזק באם יפלטו לחלל האוויר (בעת תאונה למשל). עם השנים פיתוחים טכנולוגיים פותרים (חלקית לפחות) חלק מבעיות אלו, וכעת, כך הונדה, המכונית מוכנה להימסר גם ללקוחות פרטיים. משפחת ספאלינו תשתמש בתחנות התדלוק המיוחדות הפזורות באזור קליפורניה, המוכרות מימן למכוניות תא דלק. לאורך השנה לקוחות נוספים יצטרפו לחכירת מכוניות מדגם FCX, שהיא מכונית תא הדלק הראשונה המאושרת על ידי הרשות הקליפורנית להגנת איכות הסביבה כמכונית ללא זיהום אוויר. טכנולוגית תא הדלק ב-FCX מאפשרת לה להניע ולעבוד בתנאים של פחות ממינוס 20 מעלות צלזיוס. טווח הנסיעה בה הוא כ-300 ק^מ בין תדלוק לתדלוק.