אחד החסרונות של הווקטרה מבית אופל הוא עיצוב לא מזמין שמשרה לה אופי מיושן ושמרני. כעת מנסה אופל לשנות מצב זה באמצעות מתיחת פנים שמשווה לווקטרה מראה דינמי וצעיר יותר, זאת למרות היות הווקטרה המכונית הנמכרת בקבוצתה באירופה בשנים האחרונות. שינויי העיצוב מתרכזים בעיקר בחלק הקדמי, עם גריל ופגוש חדשים ופנסים בהתאם לקו העיצובי החדש של אופל (כפי שראינו כבר באסטרה). כמו כן עודכנו חישוקי הסגסוגת וכן שופרו חלק מהחומרים בתא הנוסעים ומספר מרכיבים בתוכו קיבלו עיצוב מעוגל ודינמי יותר. אל מגוון יחידות הכוח נוספו שני מנועים חדשים: גרסת כניסה של מנוע הטורבו דיזל 1.9 עם 100 כ^ס מצטרפת אל גרסאות ה-120 ו-150 כ^ס הקיימות (ואל הדיזל החזק 3.0 ל' V6 בעלת 184 כ^ס). אל מצבת מנועי הבנזין מצטרפת גרסת-על V6 בנפח 2.8 ליטר המספקת, בצירוף עם מגדש טורבו, 230 כ^ס ו-33.6 קג^מ (בין 1800 ל-4500 סל^ד). גרסה זו מאיצה למאה קמ^ש ב-7.4 שניות ומגיעה למהירות מרבית של כ-250 קמ^ש. בתחום הנוחות וההתנהגות מצהירה אופל על שיפורים בעקבות כיוון מחודש למתלים ולהגה, גם בגרסאות הנמכרות עם מערכת המתלים האקטיבית. כמו כן מוצעת מערכת בי-קסנון המכוונת את אלומת האור לתוך הפנייה, מערכת בלוטות' לטלפונים סלולריים ומערכת מיוחדת לייצוב נגרר. מתיחת הפנים מקיפה את מגוון גרסאות הווקטרה – 4 ו-5 דלתות, סטיישן, וכן הסיגנום המגודלת. היא תוצג רשמית בתערוכת פרנקפורט בספטמבר, ותשווק מיד לאחריה.