ביום ראשון בערב, לאורה של שקיעה תל-אביבית, הוצג הפורסטר המחודש לעיתונאים הישראלים. כמו שכתבנו בעבר, השינוי העיקרי נחבא מתחת למכסה המנוע שם מנוע אטמוספרי חדש מעניק הספק גבוה ביותר מ-30 כ^ס מהמנוע הקיים, ומנוע טורבו חדש ומוגדל מעניק תוספת הספק של יותר מ-50 כ^ס ומעמיד את הרף על 230 כ^ס. מעבר לכך יש עיצוב חדש ומודרני מבחוץ ומבפנים ומרווח גחון ששופר בס^מ וחצי (בגרסה האטמוספרית) בזכות חישוקים גדולים יותר. החידוש העיקרי היו המחירים – הגרסה הזולה ביותר של הפורסטר תעלה 173,000 ש^ח עם תיבה ידנית ו-190,000 ש^ח עבור הגרסה האוטומטית. הגרסה המאובזרת יותר, עדיין עם המנוע האטמוספרי, תעלה 188,000 ש^ח לידני ו-209,000 ש^ח לאוטומט. גרסת הטורבו, רק עם תיבה אוטומטית, תעלה 245,000 ש^ח. מדובר בעליות מחירים מול דגמי 2005 של אלפים בודדים עד 10,000 ש^ח לגרסת הטורבו, אולם נראה כי השיפור, בעיקר בתחום ההספק, שווה את ההפרש. בתמונה – השקיעה והפורסטר. מאחור מנכ^ל יפנאוטו, אורי דויד, והאחראים לאזורינו מטעם סובארו, שהגיעו במיוחד לאירוע.