מסתבר כי מרצדס מתקשה עם מכירות המייבאך המפוארת. ההערכה של יצרן היוקרה הגרמני הייתה כי המייבאך תימכר בכ-600 עותקים בשנה בארה^ב, אך מצבת המכירות ב-2004 עמדה על 244 בלבד. אחת מטעויות השיווק הגדולות של מרצדס הייתה הציפייה כי רוב המכוניות תימכרנה על פי הזמנה, כלומר תפורות לפי רצון הלקוח באופן ספציפי. מסתבר כי רוב הלקוחות העשירים (מאוד) מעדיפים לקבל את מכוניתם החדשה כמה שיותר מהר, וקונים את רכב ההדגמה של אחת מ-70 הסוכנויות הפזורות ברחבי העולם. התוצאה של גישה זו היא, שבמקרים רבים נמכר רכב ההדגמה לאחר זמן המינימום בו מחייבת מרצדס את הסוכן להחזיק את הרכב, והסוכן נשאר ללא רכב הדגמה למשך זמן רב. לכן, העלתה מרצדס את הדרישות מהסוכנים, והיא מספקת להם הנחה של 50,000 דולר על מכוניות הדגמה שנשארות ברשותם לאורך יותר מ-8000 ק^מ. זמן ארוך יותר אצל הדילרים יאפשר חשיפה גדולה יותר ללקוחות וכך גם יותר מכירות. יש לציין כי כל אחד מהדילרים מחויב בהחזקת שתי מכוניות מייבאך – אחת להדגמות ואחת לתצוגה. אותה הנחה בת 50,000 דולרים תינתן גם למלונות ולאתרי נופש הרוכשים את המכונית, בעקבות עסקה שנרקמה עם מלון MGM בלאס וגאס, בה קנה המלון 5 מכוניות לשימוש מהמריו העשירים. ולמי שמתפעל מההנחה המפליגה – יש לזכור כי מחירה של המייבאך ה^קטנה^ (57) מתחיל ב-327,000 דולר בארה^ב, בעוד שאחותה הארוכה ב-50 סנטימטרים עולה 50,000 דולר יותר. אז גם אחרי הנחה המחיר לא ממש שווה לכל נפש...