מספר חודשים לאחר הצגת ה-911 החדשה, הוצגה גרסת הקבריולה. כחצי שנה לאחר מכן הופיעה גם גרסת ההנעה הכפולה (קאררה 4), וכעת משתלבות השתיים ליצירת הקאררה 4 קבריולה. המכונית, שתוצע באירופה החל מאוקטובר, תימכר באותן שתי גרסאות מוכרות, רגילה ו-S (המספקות 325 ו-355 כ^ס בהתאמה). הגרסה הרגילה בעלת מנוע ה-3.6 ליטר מאיצה ל-100 קמ^ש ב-5.3 שניות ועד ל-280 קמ^ש, הנתונים של גרסת ה-S בעלת מנוע ה-3.8 ליטר הם 4.9 שניות ו-288 קמ^ש בהתאמה. שאר נתוני הגרסה הפתוחה הזו זהים לאלו של הקאררה 4 קופה, אותם ציינו כבר בעבר. רק נוסיף כי הגג הנפתח שוקל 42 ק^ג בלבד, כמחצית מגגות מקבילים, להנמכת מרכז הכובד ושיפור היכולת הדינמית, כך פורשה. מחיר הקאררה 4 קבריולה באירופה הוא 80,000 יורו ועבור גרסת ה-S ייפרדו האירופאים מ-88,700 יורו. הגרמנים ישלמו 93,000 יורו ו-103,000 יורו בהתאמה.