RFK הוא שמו של רכב קונספט מבית ב.מ.וו שיחשף, על פי השמועות, בתערוכת פרנקפורט בספטמבר. משמעות האותיות היא ^קונספט מרחב פונקציונלי^ ומטרת הרכב היא בדיוק זו – להציג מרחב גדול ככל האפשר באריזה פונקציונלית. במילים אחרות – מיניואן. רק שב.מ.וו נרתעת, ובצדק, משימוש במילה זו ומתעקשת להתייחס לאות V אשר כנראה תשמש את סדרת הדגמים העתידית, כאל תחילית למילה וורסטיליות. אסור לתדמית של ב.מ.וו כיצרנית יוקרתית להיפגע משיוך המילה המשעממת ^מיניואן^ אל אחד מדגמיה, ולכן ההתעקשות. בכדי לחזק עוד יותר את יוקרתיות המכונית העתידית, תציג ב.מ.וו את סדרת הדגמים החדשה עם מנוע הטווין-טורבו העתיד להיכנס לסדרה 3 בדגם 335, וכן עם מנוע V8 חדש אשר גם לו ישודכו שני מגדשי טורבו והספקו יהיה כ-450 כ^ס. היצע הדיזל לא יסבול, עם מנוע הטווין טורבו הנוכחי מה-535d (שמפיק 272 כ^ס), ומנוע דיזל V8 שיספק 380 כ^ס. מאוחר יותר תצטרף כנראה גם גרסה מונעת מימן. רגע, אז אם זה לא מיניואן, מה זה באמת? לטענת ב.מ.וו יהיה למכונית מרכב קופה עם 5 דלתות ומרווח מכובד גם בממד הגובה, כל זאת ללא התפשרות בהתנהגות הכביש. כרגע מתוכננים שני דגמים בסדרה, הראשון יתבסס על סדרה 7 וכפי שבוודאי חלקכם זיהיתם – הרכב המוזר שבתמונות שפורסמו באתר germancarfans משתמש ביחידות התאורה של ה-7 ומשמש בעצם כשפן ניסויים לפלטפורמת ה-RFK הגדולה. הפלטפורמה השניה, הקטנה יותר, תשתמש בזו של סדרה 5 טורינג. האסטרטגיה בה נוקטת ב.מ.וו עם הצגת ה-RFK מתאימה לגישתה בה צריך לתת לעיצוב ולטכנולוגיה לדבר, ואלו כבר יקבעו את התוכניות לטווח הארוך. ואם כבר תוכניות – 2008 היא השנה המיועדת לייצור סדרת הדגמים החדשה שתבוסס על ה-RFK.