בשוק הישראלי הקטן מצליחה יונדאי גטס להעלים כמעט לגמרי את יריבותיה מסגמנט הסופר-מיני, בעקבות תג מחיר נמוך ומכירות גבוהות לציי רכב. אך בעולם הגדול גטס כמעט ואיננה מוכרת, בוודאי לא ביחס לקטנות האירופאיות, המציינות הישגי מכירות מרשימים (ויש גם פורשה עם נתון מרשים לא פחות): פיז'ו 206 הוצגה לפני כ-7 שנים, בספטמבר 98'. כעת היא בדרכה לתואר הפיז'ו הנמכרת ביותר בכל הזמנים, כאשר בימים האחרונים ירדה המכונית ה-5 מיליון במספר מקו הייצור בצרפת. הפיז'ו היחידה שמכרה יותר היא ה-205, אך לה זה לקח 15 שנים להגיע למספר זה (ובמדויק – 5,278,000 יחידות). ה-206 היא המכונית הנמכרת ביותר באירופה בין השנים 2001 ו-2003. יותר מ-3100 מכוניות מדגם 206 מיוצרות מדי יום בשישה מפעלים בצרפת, בריטניה, ברזיל ארגנטינה ואפילו אירן. פיאט מציינת גם היא הישג מכובד – 6 מיליון מכוניות מדגם פונטו נמכרו עד היום, מרגע תחילת הייצור של הדור הראשון ביולי 1993 ודרך הדור השני החל מ-1999. הפונטו, המיוצרת בשלושה מפעלים באיטליה, היא המכונית הנמכרת ביותר בקבוצתה באיטליה במשך 10 השנים האחרונות, ומחליפתה מתוכננת להיחשף במהלך שנת 2006. ולסיום, הישג מכובד לא פחות לפורשה קאיין. רכב הכבישטח היוקרתי מציין אבן דרך משמעותית עם 100,000 יחידות שירדו מפס הייצור עד היום. ייצורו של הקאיין החל בדצמבר 2002 עם צפי למכירת 25,000 יחידות בשנה, אך מהר מאוד התברר כי הלקוחות רוצים עוד – כ-40,000 כלי רכב מדגם קאיין נמכרים ברחבי העולם מדי שנה. 40% מהם בארה^ב.