דיווחים ברשת מספרים על כוונתה של סיאט לחדור לשוק האמריקאי, השוק הגדול ביותר בעולם. המכוניות לשוק האמריקאי ייוצרו, על פי התוכנית, במפעל של החברה האם פולקסווגן במקסיקו. גם הפצת המכוניות תתבסס על תשתית של חברה לקבוצה – רשת הסוכנים של אודי. על פי הדיווחים, הצלחת המותג הצעיר של טויוטה, ^סייון^, בארה^ב סייעה לראשי פולקסווגן להחליט על הצגת סיאט, המותג הצעיר והתוסס של הקונצרן, לשוק הרכב האמריקאי. זו לא הפעם הראשונה שסמל ה-S חוצה את האוקיאנוס האטלנטי אל היבשת שגילה שליח המלך הספרדי. סיאט כבר תקעה יתד בשכנתה מדרום של ארה^ב – מקסיקו. הניסיון המוצלח, כמו גם קיומה של קהילה היספאנית גדולה בארה^ב (בה רואים ראשי סיאט קהל יעד נוח במיוחד, בזכות הזיקה לספרד) הם כנראה שעודדו את אנשי סיאט להחליט על הצעד הקשה. ע^פ הדיווחים התוכניות הנ^ל עדיין אינן סופיות. הבעיה העיקרית, כמו תמיד, היא מקור המימון לצעד האמור. מימון שלא מצוי כרגע ברשותה של סיאט. נראה כי אין בכוונת החברה לגייס את ההון מבעלי המניות, וראשיה שוקדים על מקורות מימון חליפיים. בכל מקרה לא מתוכננת להיפתח נציגות סיאט בארה^ב לפני 2008, ועד אז מובאת מפי ראשי החברה הבטחה להציג רכב קרוסאובר בגודל בינוני – תוספת חיונית למדי להיצע החברה, שכולל בעיקר מכוניות קטנות יחסית.